Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-TV2 latterliggjør menn

Jeg er ikke alltid like enig med mannsforsker Jørgen Lorentzen, men akkurat her er vi helt på nett. Dette konseptet spiller på alle gamle kjønnsfordommer og stereotypier og er egentlig bare latterlig og utdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se det, men Noen sa bare 'Herregud så dumt!' da han så reklamen. :fnise:

Skal se charterfeber vi da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens tekstingshøydepunkt fra Simpsons:

I'll treasure your memory

ble til

Jeg skal pleie din hukommelse

-en helt logisk og forståelig setning... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye albumet til Åge Sten Nilsen/Glam fra WigWam er produsert av Christian Ingebrigtsen -ikke akkurat rock'n'roll... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*måker snø av boka*

En lang og herlig helg :hoppe: Fredag -rett til byen etter jobb. Middag med masse KGere først og så -etter 7 måneders ventetid -Les Miserables :strix: Erik Wenberg Jakobsen er jo bare fantastisk som Jean Valjean :hjerte: Man :ler: litt, man :grine: mer og analyserer enda mer etterpå -man har tross alt a)sett tre oppsetninger tidligere og b)en tendens til å henge seg opp i detaljer... Mye bra, noe ikke så bra og alt i alt ikke den beste versjonen jeg har sett, men den må nok sees en gang til... :fnise: En tur ut etterpå. og så hjem til Skravla for :skravle: og :sove:

Lørdag -en lang og rolig formiddag, så buss gjennom snøstormen til sentrum for å ta toget til Minibyen sammen med Skravla og Shaun. En times togtur og framme i god til før MGP. Ha... Toget var 10 minutter forsinket på grunn av snøen, men det kan man leve med -vi priste oss bare lykkelig over at vi ikke skulle i retning Lillestrøm, for den linjen var stengt. Vi er nesten halvveis da toget stopper mellom to stasjoner. "Feil på sporveksel grunnet snø. vi må bli stående inntil videre". "Inntil videre" = Halvannen time :opplyser: Vi kom oss til slutt til neste stasjon og fikk beskjed om at det ville bli buss videre -men når? Etter et kaldt kvarter uten tegn til buss gikk vi og spiste istedet, og satset på at det gikk an å komme seg videre (eller tilbake til Oslo) etterpå. Vi spiste en time, ventet en drøy halvtime og fikk etterhvert et tog til Minibyen, som vi ankom i 23-tiden -4 timer forsinket på en reise som normalt tar 1 time... men det meste går med godt humør og hyggelig selskap :jepp:

Søndag lå vi henslengt på sofaene med håndarbeid og timesvis med Beat for Beat :hjerte: Skravla dro hjem søndag kveld, Shaun setter seg på toget omtrent nå :tog:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ser at en av ukas mest leste artikler heter "Få Max Manus-stilen". Så vidt jeg husker fra filmen var stilen til Max Manus i stadig økende grad fett hår, skitten helsetrøye og slaskete bukser -hverken vanskelig å få til eller noe å trakte etter... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første runde i mammutkatalogen (med en viss mengde selvkontroll) ga 10 bøker til i overkant av 1000 kr. Her må nok kuttes... Trenger jeg enda flere sangbøker? En bok om den franske revolusjon? Vil jeg noensinne lese Mills og Bourdieu?

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...