Annie Skrevet 1. februar 2009 #3841 Del Skrevet 1. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2009 #3842 Del Skrevet 2. februar 2009 Fra bloggen til kunnskapsminister Bård vegar Solhjell: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3843 Del Skrevet 3. februar 2009 -TV2 latterliggjør menn Jeg er ikke alltid like enig med mannsforsker Jørgen Lorentzen, men akkurat her er vi helt på nett. Dette konseptet spiller på alle gamle kjønnsfordommer og stereotypier og er egentlig bare latterlig og utdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. februar 2009 #3844 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til å se det programmet i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2009 #3845 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har lyst til å se det, men Noen sa bare 'Herregud så dumt!' da han så reklamen. Skal se charterfeber vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3846 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er vel ikke overbevist om at det er så mye mindre dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2009 #3847 Del Skrevet 4. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3848 Del Skrevet 5. februar 2009 Gårsdagens tekstingshøydepunkt fra Simpsons: I'll treasure your memory ble til Jeg skal pleie din hukommelse -en helt logisk og forståelig setning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3849 Del Skrevet 5. februar 2009 Det nye albumet til Åge Sten Nilsen/Glam fra WigWam er produsert av Christian Ingebrigtsen -ikke akkurat rock'n'roll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. februar 2009 #3850 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er vel ikke overbevist om at det er så mye mindre dumt... Du kan være inne på noe der! Ses etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2009 #3851 Del Skrevet 7. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. februar 2009 #3852 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper du har "tørket opp" etter kvelden i går og at det var minst like fantastisk som det du har sett før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3853 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) *måker snø av boka* En lang og herlig helg Fredag -rett til byen etter jobb. Middag med masse KGere først og så -etter 7 måneders ventetid -Les Miserables Erik Wenberg Jakobsen er jo bare fantastisk som Jean Valjean Man litt, man mer og analyserer enda mer etterpå -man har tross alt a)sett tre oppsetninger tidligere og b)en tendens til å henge seg opp i detaljer... Mye bra, noe ikke så bra og alt i alt ikke den beste versjonen jeg har sett, men den må nok sees en gang til... En tur ut etterpå. og så hjem til Skravla for og Lørdag -en lang og rolig formiddag, så buss gjennom snøstormen til sentrum for å ta toget til Minibyen sammen med Skravla og Shaun. En times togtur og framme i god til før MGP. Ha... Toget var 10 minutter forsinket på grunn av snøen, men det kan man leve med -vi priste oss bare lykkelig over at vi ikke skulle i retning Lillestrøm, for den linjen var stengt. Vi er nesten halvveis da toget stopper mellom to stasjoner. "Feil på sporveksel grunnet snø. vi må bli stående inntil videre". "Inntil videre" = Halvannen time Vi kom oss til slutt til neste stasjon og fikk beskjed om at det ville bli buss videre -men når? Etter et kaldt kvarter uten tegn til buss gikk vi og spiste istedet, og satset på at det gikk an å komme seg videre (eller tilbake til Oslo) etterpå. Vi spiste en time, ventet en drøy halvtime og fikk etterhvert et tog til Minibyen, som vi ankom i 23-tiden -4 timer forsinket på en reise som normalt tar 1 time... men det meste går med godt humør og hyggelig selskap Søndag lå vi henslengt på sofaene med håndarbeid og timesvis med Beat for Beat Skravla dro hjem søndag kveld, Shaun setter seg på toget omtrent nå Endret 10. februar 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 10. februar 2009 #3854 Del Skrevet 10. februar 2009 Sofa og håndarbeid og Beat for beat -søndag hørtes jo ikke overraskende ut. Dere skravlet vel gjerne litt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3855 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi? Som er så stille og forsagte og aldri sier et ord? Ikke drakk vi litervis med te heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 10. februar 2009 #3856 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, det skulle forbauset meg storlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3857 Del Skrevet 10. februar 2009 Regnet med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3858 Del Skrevet 10. februar 2009 *vandrer i mammutkatalogen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3859 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ser at en av ukas mest leste artikler heter "Få Max Manus-stilen". Så vidt jeg husker fra filmen var stilen til Max Manus i stadig økende grad fett hår, skitten helsetrøye og slaskete bukser -hverken vanskelig å få til eller noe å trakte etter... Endret 10. februar 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3860 Del Skrevet 10. februar 2009 Første runde i mammutkatalogen (med en viss mengde selvkontroll) ga 10 bøker til i overkant av 1000 kr. Her må nok kuttes... Trenger jeg enda flere sangbøker? En bok om den franske revolusjon? Vil jeg noensinne lese Mills og Bourdieu? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg