Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Enhver man som frir utkledt som en figur på Barne-tv eller lignende da...

Det gjelder forsåvidt også alle som frir med kamera på slep -kjenner de meg ikke bedre enn det, fortjener de ikke et ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ha Beat for beat! :grine: Dette mester-programmet er jo bare teit...

Så 5 minutter - det holdt!

Det gjelder forsåvidt også alle som frir med kamera på slep -kjenner de meg ikke bedre enn det, fortjener de ikke et ja...

Vi skal huske på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Options ->Themes

Selvfølgelig. Og det viktigste er jo å få fri på tv, så da får man bare leve med Max Mekker-kostymet...

:opplyser: Til alle potensielle friere: Enhver mann som frir utkledt i noe Geir Børresen har hatt på seg, vil få nei på prinsipielt grunnlag :opplyser:

Du regner det som en selvfølge at alle potensielle friere leser på kg skjønner jeg... :ler:

Ellers var mester-møtet kjedelig, vil gjerne ha beat for beat (men med skikkelige artister) og Andreas Torkildsen var jo bare herlig. *oppdatert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du regner det som en selvfølge at alle potensielle friere leser på kg skjønner jeg... :ler:

Egentlig er det vel en fordel om de ikke gjør det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmejobben eksisterer -Det Norske Teatret har egen bibliotekar! :bolledeig::danser:

Nå gjenstår bare at den blir ledig -og at jeg får den *evig optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmejobben eksisterer -Det Norske Teatret har egen bibliotekar! :bolledeig::danser:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut til å være en stund til pensjonsalderen, men man kan ta feil.

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll: Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er der nå blir sikkert gravid med en fyr fra Krikenes og flytter dit uten noen planer om å returnere, og så blir jobben ledig, og da blir den din :smilbla:

*også evig optimist* (på andres vegne vel og merke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysjerrig på hvilken artikkel Daria har lest (selv leser jeg kun KG-artikler andre henviser til - da jeg synes det er stort sett uinteressant det de skriver om der). Og jeg skulle gjerne visst hvor Krikenes er... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for de som lurte...Krikenes er VELDIG langt unna :fnise:

:hoho:

Nysjerrig på hvilken artikkel Daria har lest

Men er du guttas skrekk? :fnise:

Loffen har skjønt det :ler:

Og forøvrig kan jeg skremme noen og enhver på flatmark :lur:

Krikenes, ja. Der er det vel litt krikete og krokete tror jeg.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NeineiNEI! :riste:

Ingen slår jo Ralph Macchio... :rødme: *fjortis*

Leste i en felles blogg at noen med tidligere crush på RM faktisk er postitiv....... :ler:

Er vel for gammel til å ha noen fjortistanker om denne skuespiller..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger å få seg et liv...

For to år siden startet han en Facebook- og Nettbygruppe på Internett for å synliggjøre kravet om å få bort paprikaen fra den mest kjøpte varianten av Grandiosapizzaen

Det har vært en til tider intens og lang kamp, føler han, for å få det slik som han og støttespillerne har ønsket.

*fordomsfull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en felles blogg at noen med tidligere crush på RM faktisk er postitiv....... :ler:

Er vel for gammel til å ha noen fjortistanker om denne skuespiller..... :hoho:

Jeg er egentlig for ung, men vi leide den på video. Mange ganger... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...