Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, nå er ferien over... :sukk:

Skrevet

Skal vel egentlig ikke klage nei :ler:

Skrevet (endret)

:fryser:

Radiatorer som ikke virker og 16 grader på kontoret ikke en drømmestart på året...

*koker te* :kaffekopp:

Endret av Daria
Skrevet

Hva er det med familien Palin og navn? Sarah palin har som kjent to sønner som heter Trig og Track, nå skal barnebarnet hete Tripp...

Skrevet

16 grader på kontoret? Fysj og fy, det var kaldt! Nei, det er ingen god start på det nye året..

Men jeg må jo få ønske deg et godt nyttår likevel! Må resten av det nye året bli bedre en starten.. :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Nå har vifteovnen stått på i snart 4 timer, og det nærmer seg 19 grader. Tror jeg går hjem snart... :ler:

Skrevet

Dagens mest misvisende avis-overskrift:

Ble mamma etter "Den store reisen"

De får det jo til å høres ut som om ungen er et direkte resultat av tv-serien. Eller er det bare jeg som tenker det umiddelbart?

Skrevet
Hva er det med familien Palin og navn? Sarah palin har som kjent to sønner som heter Trig og Track, nå skal barnebarnet hete Tripp...

:fnise: Så teit.

Skrevet

Og vi vet hva neste sønn må hete:

Tripp, Track, Tresko. Hø hø :fnise:

Skrevet (endret)

:jepp::fnise:

Plutselig ble jeg veldig sulten. Det kan selvfølgelig ha sammenheng med at jeg ikke har spist på noen timer :idesmil:

Endret av Daria
Skrevet
:jepp::fnise:

Plutselig ble jeg veldig sulten. Det kan selvfølgelig ha sammenheng med at jeg ikke har spist på noen timer :idesmil:

Du er fantastisk flink til å trekke logiske konklusjoner... :klappe:

Skrevet

Av og til er jeg litt sløv... Skjønte ikke hvorfor de plutselig reklamerte for en gammel cd på tv -helt til jeg kom på at jeg strengt tatt ser på en opptak-vhs :skratte:

Skrevet (endret)

Natten for de rare drømmer... Først kom det til stadighet folk og trengte seg inn i leiligheten min -de påsto at de hadde rett til å flytte inn. Uansett hvor mye jeg låste døra, spaserte de rett inn. Så skulle jeg kore for NKOTB i Oslo spektrum (:fnise:), før jeg avsluttet natten med febrilsk "Hva skal jeg ha på meg på korfest"-letning. Til slutt fant jeg en lekker perlebrodert kjole i hvitt og gull inerst i skapet. Tror dessverre ikke den henger der i virkeligheten... :sukk:

Tolk i vei :ler:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

*oppdatert*

For en herlig drøm. Men ang. kleskrise.... hva med å spørre din kjære venn?:fnise:

Endret av Skravla
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...