Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Du er i full sving med juleforberedelser ser jeg?! :)

Hjemmelaget konfekt høres digg ut!

Bare innom for å ønske deg en fin jul, kos deg masse! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmelaget konfekt er omtrent de eneste juleforberedelsene jeg har drevet med i år, så jeg må jo brife med det jeg kan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jo nyttig :roll: En liste med titler kan man finne hvor som helst, skal den kunne brukes til noe, må det i det minste antydes noe om innhold og/eller målgruppe...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jo nyttig :roll: En liste med titler kan man finne hvor som helst, skal den kunne brukes til noe, må det i det minste antydes noe om innhold og/eller målgruppe...

Neida, det må man finne ut selv... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må vente i spenning helt til i morgen kveld... :ler:

:ler:

Ikke klemme på pakkene da :fy_fy:

Neida, det må man finne ut selv... :fnise:

Og poenget med tips var...? :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ikke klemme på pakkene da :fy_fy:

Neida, jeg vet ikke hvor pakkene er engang jeg. Det er min søster som har ansvaret for dem... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til mamma i kveld. Selve feiringa i morgen blir hos mormor og morfar, med mor og søster og bror og svoger og Lille Ville og tanter og fettere -også kjent som fullt hus... :ler:

En eller annen kommer til å se på gavehaugen under treet og undre seg over om det ikke er meningen at haugen skal bli mindre nå som alle er voksne, og så kommer vi til å gå rundt :tree: og synge alle versene på alle sangene -det er ikke bare Ingrid Bjørnov som har en sånn familie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kle deg ut som :nissevink: og komme verandaveien :ler: De har veranda med trapp ned i hagen, og en jul for mange år siden, da vi var barn og alle søskenbarna var samlet julaften, kom virkelig julenissen den veien :overrasket: De hadde fått en nabo til å kle seg ut og utstyrt ham med gavesekk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kle deg ut som :nissevink: og komme verandaveien :ler: De har veranda med trapp ned i hagen, og en jul for mange år siden, da vi var barn og alle søskenbarna var samlet julaften, kom virkelig julenissen den veien :overrasket: De hadde fått en nabo til å kle seg ut og utstyrt ham med gavesekk :ler:

Fikk dere lettere panikk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Sovne sent, sove dårlig, våkne tidlig -var jo ikke det jeg hadde tenkt meg :snurt: Litt formildende er det jo at det første jeg så da jeg skrudde på tv var Gaute Ormåsen, men jeg er ikke helt overbevist om at det var verdt det...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...