Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min planlagte produktive dag startet tregt, men nå går det unna -tre typer halvferdig konfekt står omkring i kjøleskap, på benk og komfyr :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens trådtittel: "Hva heter dildoen din?" :hoho:

Hva man går glipp av når man reiser til byen for å synge inn jula... :hoho:

Min planlagte produktive dag startet tregt, men nå går det unna -tre typer halvferdig konfekt står omkring i kjøleskap, på benk og komfyr :sikle:

:sikle:

*har spist en halv eske likørkonfekt i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr grytekluter (julegave...), ser Tosca, surfer litt her og der og sms'er med Skravla og drikker te -multitasking er alltid kjekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfer på kg og facebook jeg. Også spiser jeg mer likørkonfekt... Har jeg noen sinne fortalt at jeg elsker likørkonfekt??? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love Actually er så søt :rødme: *ler og gråter om hverandre*

Så den i går, og tok den opp også. :hoppe:

Vi har pyntet juletreet. :danser:

Nå ser vi på Charlie og sjokoladefabrikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfer på kg og facebook jeg. Også spiser jeg mer likørkonfekt... Har jeg noen sinne fortalt at jeg elsker likørkonfekt??? :sikle:

Hm, ja, jeg lurer på om ikke du har nevnt det. :vetikke:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Placido Domingo som synerg Tårnarien på toppen av Castel Sant'Angelo med hele Roma som bakteppe -det blir ikke stort flottere enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedscenen på nrk2 i går kveld.

Jeg stemmer for at posten får ny pakkehenteordning, sånn at når jeg kommer med to pakkelapper etter å ha stått i lang kø (ok, 15 min i desember er kanskje ikke så ille, men jeg rakk å se gjennom alle cd- og dvd-stativene (uten å kjøpe noe *flink*)), kan de se at det også har kommet en tredje pakke til meg og utlevere den samtidig, i stedet for at jeg to minutter senere kommer hjem og finner nok en pakkelapp i postkassen... Ok, så er det sikkert ikke så praktisk for dem, men det hadde vært veldig kjekt for meg, og er det ikke det som er det viktigste? *verdens navle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...