Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Gjesp:

Ukas lærdom: Å legge seg henholdsvis 01, 04, 05.30 og 01.30 fire dager på rad er ikke noe sjakktrekk, særlig ikke når man to av de påfølgende morgener har en vekkerklokke som slår seg på klokken 06.30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Ukas lærdom: Å legge seg henholdsvis 01, 04, 05.30 og 01.30 fire dager på rad er ikke noe sjakktrekk, særlig ikke når man to av de påfølgende morgener har en vekkerklokke som slår seg på klokken 06.30...

Stakars Daria.... skjønner ikke hvorfor du absolutt skal være oppe så lenge på natten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjør vel ikke det... Skal jeg gå i detaljer om når og hvorfor det skjedde, så kanskje det når gjennom tåka...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjør vel ikke det... Skal jeg gå i detaljer om når og hvorfor det skjedde, så kanskje det når gjennom tåka...? :fnise:

Tror jeg trenger en tåkelur.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan vi endelig vinke adjø til Hareide som landslagssjef! :goodbye:

:hoppe:

:hoppe:

2) Ønsker du å framstå som en seriøs debattant, kan det være en fordel å droppe setninger av typen: "Selv har jeg i år hatt flere sexpartnere enn 95 prosent av leserne dine [Kathrine Aspaas, Aftenposten] kommer til å ha i løpet av et liv." Intenst selvskryt, uansett tema, virker både umodent og mot sin hensikt -noen gang hørt uttrykket "Methinks he doth protest too much"...?

Kanskje han tror det fungerer som et sjekketriks :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:riste::sur:

Men jeg har laget delfiakake :sikle: Den oppskriften krever 2 1/2 sjokoladeplate, så i teorien sulle jeg har en halv plate igjen. Men den forsvinner alltid på mystisk vis underveis... :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først forsvant peppernøttoppskriften, deretter en halv plate sjokolade og nå ser det sannelig ut til at Daria er borte også... Skremmende... :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...