Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg foretrekker et bedre planlagt og litt mindre realistisk blodbad...

I Dagbladet hadde forøvrig politiet kommet til at det bare var et uhell -rekvisitørene hadde glemt å slipe ned bladet. Ellers hadde det vært et drapsforsøk av Agatha Christe-merke... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VG melder:

I to svarte Audier, med Voss-flasker i bagasjerommet, dro Scarlett direkte fra Aker Brygge til Oslo Plaza for å holde den offisielle pressekonferansen torsdag formiddag.

Riktignok er Scarlett Johansen en kvinne med mange talenter, men hun kan neppe dele seg i to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Ble sent i går, gitt... Jeg skylder på Skravla, som forøvrig sikkert fortsatt sover i min gode Ektorp-sofa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Ble sent i går, gitt... Jeg skylder på Skravla, som forøvrig sikkert fortsatt sover i min gode Ektorp-sofa...

Nei, for da var hun våken.... men ikke helt oppstått. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne bagrunnsreklamen var grusom -får jo vondt i øynene og konsentrasjonsvansker :overrasket: *har klaget på ris&ros*

:ler:

Regner med det var bra i går?

Helt fantastisk :bolledeig:

Nei, for da var hun våken.... men ikke helt oppstått. :fnise:

:ler: Men nå er du oppstått, eller bare oppsatt? :fnise:

Og Ektorp var deilig. :fnise:

Ektorp er min venn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er oppstanden, bespist og drikker nå te. :kaffekopp:

Og nå skal du ut og gjøre byen utrygg? :ler:

Hvilken bakgrunnsreklame? Jeg har adblock og hos meg er bakgrunnen blitt svart. *prøver kg i explorer*

Den vanlige grå bakgrunnen i sin helhet er byttet ut med rotete reklamer for filmen The woman -som forøvrig fikk terningkast 1 i både VG og Dagbladet. Godt at KG i det minste velger kvalitet når de skal ødelegge hele siden med reklame... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skal du ut og gjøre byen utrygg? :ler:

Ikke overbevist. Foreløpig er det joggebukse, topp og tøfler. Strikketøy og julesanger med bl.a. SBH på vår venn youtube. :nisse::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...