Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Så "Santa Who?" med Leslie Nielsen.... ikke så morsom /julete som forventet.

Så startet jeg å se "Sixteen candles", men måtte gi opp. Skulle sove en times tid og sov i 3.... :shy:

Dette er ikke msn... :fnise:

Blir en sen kveld på deg i dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er direkte ufint av P4 å spille både Mika og James Blunt i løpet av det drøye kvarteret jeg bruker på å våkne. Hva med å i det minste prøve å gi lytterne en god start på dagen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke helt å ta Mads Larsen på alvor, eller i det hele tatt skjønne hvor han vil hen. Mener han virkelig at det største problemet i kjønnskampen i dag er at menn ikke får nok sex, og at det er kvinnenes ansvar å sørge for at de får det?

I så fall, til orientering for herr Larsen:

1) Sex er ikke en rettighet, ingen har krav på å få sex i hverken små eller store mengder.

2) Ønsker du å framstå som en seriøs debattant, kan det være en fordel å droppe setninger av typen: "Selv har jeg i år hatt flere sexpartnere enn 95 prosent av leserne dine [Kathrine Aspaas, Aftenposten] kommer til å ha i løpet av et liv." Intenst selvskryt, uansett tema, virker både umodent og mot sin hensikt -noen gang hørt uttrykket "Methinks he doth protest too much"...?

3) God tur til Buenos Aires, får håpe du finner en mer frisinnet debatt der enn den trangsynte norske du tydligvis hever deg over. Det er ikke sikkert den vil savne deg heller...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvor mange gjester man får her inne bare ved å skrive ordet "sex"... Eller var det "Mads Larsen" som trakk, tro? :fnise:

Tror jeg sover litt lite for tida :Gjesp: Og legge seg tidlig er jo oppskrytt, i går var jeg ikke hjemme før i dag, og kom meg selvfølgelig ikke i seng sånn helt uten videre. Godt jeg får Skravla på besøk i helgen, vi legger oss jo alltid tidlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt med nei -jeg presterte nettopp å hulle et ark på feil side :fnise: For jeg er sløv uten dop...

Eller... Jeg har fått høre om det lokale fleinsoppstedet... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvor mange gjester man får her inne bare ved å skrive ordet "sex"... Eller var det "Mads Larsen" som trakk, tro? :fnise:

Tror jeg sover litt lite for tida :Gjesp: Og legge seg tidlig er jo oppskrytt, i går var jeg ikke hjemme før i dag, og kom meg selvfølgelig ikke i seng sånn helt uten videre. Godt jeg får Skravla på besøk i helgen, vi legger oss jo alltid tidlig :jepp:

:fnise::engel: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt med nei -jeg presterte nettopp å hulle et ark på feil side :fnise: For jeg er sløv uten dop...

Eller... Jeg har fått høre om det lokale fleinsoppstedet... :lur:

Dukket det opp flere gjester nå?

:fnise:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...