Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste om det på VG i natt..... noes om også er morsomt. Det første gjestene tenker på er å tipse media, ikke lage moro uten øl og vin. :klaske:

Han ene som var intervjuet i Dagbladet hadde kommet fra Trøndelag for å se E-type, det sier vel sitt... *full av fordommer* (mot E-type-fans altså, ikke trøndere *beroligger Faerie* )

Og jeg ville aldri betalt VIP-billett til kr 1500,- for noe sånn. For 1500 kroner kan jeg få 2 konserter med middag først.

Eller Bryn Terfel i operaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det å skulle servere 3000 mennesker varm middag på en idrettsarena -i hvilken dimensjon virker det som en god idé? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:is::sikle:

Har en følelse av at jeg ikke har vært så effektiv som jeg burde i dag (heller)... Men det blir alltid gjort noe, og det kommer en dag i morgen, du må tro og håpe at i morgen... :digge::ler:

Vesken som har ligget spredt rundt symaskinen et par måneder er i hvert fall ferdig, så det går an å komme i gang med julegavesying etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han "tok ansvar" så den ikke skulle bli solgt ut av landet, men aner ikke hva han egenstlig skal med den. På en måte synes jeg det hadde vært bedre om den hadde gått til en hoppelsker som faktisk hadde satt pris på den, selv om vedkommende hadde bodd i utlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jul på soverommet også :nisse: (nei, jeg har ikke en nisse i senga... :riste: ) Fikk julesengetøy da jeg bestilte noe fra ellos i fjor, og da må jeg jo bruke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare med meg siste halvdel. Men jeg trodde det skulle være nye episoder på søndager? Denne er det ikke så lenge siden jeg så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom herrestafett i dag. :hoppe:

Jentene gikk ikke så aller verst heller..... :hoppe:

Har ikke sett på sport i dag :vetikke:

Bare det å skulle servere 3000 mennesker varm middag på en idrettsarena -i hvilken dimensjon virker det som en god idé? :klø:

Intimt og koselig julebord, liksom :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er filmdagen......

Tok opp filmer i løpet av helgen og nå må jeg få tømt harddisken. Deilig å se film og strikke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på julegaveshopping etter jobb -jeg ser slutten :hoppe:

Så at en foreslo å bruke den som røykerom for hopperne. :hoho:

:skratte:

Dette er filmdagen......

Tok opp filmer i løpet av helgen og nå må jeg få tømt harddisken. Deilig å se film og strikke litt.

Høres deilig ut :jepp: Hvilke filmer har du sett?

:hallo:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Santa Who?" med Leslie Nielsen.... ikke så morsom /julete som forventet.

Så startet jeg å se "Sixteen candles", men måtte gi opp. Skulle sove en times tid og sov i 3.... :shy:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du sove i natt nå da, Skravla?

Aner ikke. Hadde satt på vekkerklokken, men den har jeg nok slått av.

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...