Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De englene var spooky. De japanske dukkene synes jeg var deg. De var ordentlig Daria. :ler:

Enig med Faerie. :Nikke:

Opererte fisk for kreft :dåne: Det er en gal, gal verden...

:klaske:

Skrevet (endret)

Hos koi.no koster en fisk mellom 2500 og 5000 kroner. Men ingen pris er som kjent for høy når det gjelder å redde et elsket kjæledyr...

*lurer på om det ville være ufint å rulle med øynene*

*gjør det uansett*

:roll:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har hørt om eksemplarer om er verdt over millionen.

Skrevet

Hvis det gjelder malle-fisker, så blir Annie rik nå... :ler:

Skrevet

"Nå får vi nyhetene med Siri Lill Mannes, klokka er 21 -nei, 18.30 er den..."

Ikke så lett å være hallodame og se på klokka samtidig... :fnise:

Skrevet
For en fisk? :overrasket::hakeslepp: :dåne:

Ja. det er helt utrolig, men særlig de som er hvite med en rød prikk (som det japanske flagget) når visst helt utrolige priser, særlig i i Japan. Jeg snakket med en fiskegal mann om det en gang.

Skrevet

Vilt. Bare tenk på hvlken kilospris...

:Gjesp:

Man burde vel sove... Begynte å stå opp en halvtime tidligere denne uken -så langt går det bra, selv om jeg ikke skønner helt hvor tiden blir av. 30 minutter tidligere opp betyr nemlig ikke 30 minutter tidligere avgårde, i praksis betyr det max 10, uten at jeg gjør noe mer om morgenen enn før. Mystisk...

:sove:

Skrevet

Ja, merkelig nok ville han ikke spise slik fisk. :klø:

Skrevet

Noen som har sett forsiden av Dagsavisen i dag? Der har Siv Jensen akkurat samme bue på munnen som denne :snurt: Jeg trodde fakltisk ikke det var mulig, men om noen skulle klare det, måtte det jo være henne :fnise:

Skrevet
Noen som har sett forsiden av Dagsavisen i dag? Der har Siv Jensen akkurat samme bue på munnen som denne :snurt: Jeg trodde fakltisk ikke det var mulig, men om noen skulle klare det, måtte det jo være henne :fnise:

Finner jeg det på nett?

:hoho: Kjempebra!

Skrevet

De hadde et annet bilde på nett :sur:

Skrevet

Siv Jensen så normalt sur ut på det bildet i nettutgaven.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...