Daria Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3261 Skrevet 21. november 2008 *står over videoen* *grøss*
Gjest Spiss Skrevet 21. november 2008 #3262 Skrevet 21. november 2008 Så ikke videoen jeg heller, det holdt å lese...
Daria Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3263 Skrevet 21. november 2008 <-nylaget kakao Ghost, jeg ser deg
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2008 #3264 Skrevet 21. november 2008 Enkelte linker tror jeg at jeg skal la være å åpne i det hele tatt...
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2008 #3265 Skrevet 21. november 2008 Og makan til dårlig Beat for Beat er det lenge siden jeg har sett...
Daria Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3266 Skrevet 21. november 2008 Og makan til dårlig Beat for Beat er det lenge siden jeg har sett... Espen Grjotheim og Åste Sem er bra, jeg er ikke så imponert over de andre to...
Ghost Skrevet 21. november 2008 #3267 Skrevet 21. november 2008 Oj, her er d lenge sia sist jeg var ja. Nå er jeg gift dame og venter bare på jul! ungene ligger å sover, mannen er med på den årlige revyen. jeg skal dit imorgen å se. d skal bli kjekt. ellers sitter jeg og en flaske vin her hjemme alene og koser meg. Hvordan går det med deg da? Bryllupet vårt var helt fantastisk. sola var hos oss hele dagen og stedet vi hadde festen på var bare helt utrolig! kunne ikke bedt om noe bedre! nå har lillemann bursdag neste uke, blir to år da han. har kjøpt radiostyrt traktor til han. det går kun i traktor og kaptein sabeltann her om dagen. jeg har fått meg ny jobb. jobber på et psykiatrisk dagsenter nå. spennende og utfordrende. jeg skal jo bli tante igjen. fikk vite d i går! så her går det fort i svingene. skal bli kjekt da! ellers er det ikke mye nytt. hverdagene går jo så fort. husker jeg var bekymra for at dagene til bryllupet gitt så sent, men nå er vi jo allerede vært gift i 2 måneder. og nå er snart jula her. har gjort ifra meg halvparten av julegavene da. jeg og mannen ska på en mini-bryllupsreise til tr.heim i desember da, uten barn vel og merke. kun shopping, øl og kos. d ska bli deilig. gleder meg. Vi fikk jo noen penger i bryllupsgave som vi (eller rettere sagt JEG) tenkte at vi skulle bruke til en sydentur neste år. men mannen har andre planer for de pengene visst.. ja ja, i gode og onde dager har jeg jo lovet nå så... haha Man må vel bare rekne med åvære uenig av og til. Du får ha en fin kveld videre!!
Daria Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3268 Skrevet 21. november 2008 Så godt å se deg! Gratulerer med bryllupet, tenkte på dere på dagen Skjønner det går unna -bryllup, ny jobb og lillemann to år allerede :dåne: forandringene er ikke så store her, men jeg savner ikke vestlandet, for å si det sånn
Ghost Skrevet 21. november 2008 #3269 Skrevet 21. november 2008 gjør du ikke? Nå som d er snø, slaps og storm her? du store meg tid!!!! Så godt å høre at du tenkte på meg! Skal sende deg et bilde en gang, så får du se hvor fin jeg... ehh.. jeg mener VI var!
Daria Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3270 Skrevet 21. november 2008 Bilde Det er sant -storm har vi jo ikke her. Til gjengjeld har vi tog og kinoer og teater og sånt...
Skravla Skrevet 21. november 2008 #3271 Skrevet 21. november 2008 Masse gratulasjoner med bryllup Ghost. Får jeg lov å se bilde hos Daria? Herlig med mini-tur til Tronheim da. Liker den byer. Har vært der ikke mindre enn 4 turer i år.
Ghost Skrevet 21. november 2008 #3272 Skrevet 21. november 2008 Tog har vi... ( brio tog altså.. ) Kino har vi.. (bygdekino, som jeg ikke har vært på for 15 år siden for jeg fikk tresmak i rompa) Teater har vi.... (revy da...noe som jeg mener er like så bra) :flire: Du må innrømme... vestlandet hadde sin sjarm
Skravla Skrevet 21. november 2008 #3273 Skrevet 21. november 2008 Til gjengjeld har vi tog og kinoer og teater og sånt... Du lot deg sjelden stoppe av mangel på sådan der da.......
Ghost Skrevet 21. november 2008 #3274 Skrevet 21. november 2008 Prøvde å sende en PM til Daria med bilde, men mulig hun ikke fikk det? Dersom hun fikk det kan hun videresende til deg.
Ghost Skrevet 21. november 2008 #3276 Skrevet 21. november 2008 Takk for det Nå vurderer jeg på å gå i dusjen faktisk. har ikke kommet meg dit enda idag. blir vel senkveld med thomas og harald snart!
Skravla Skrevet 21. november 2008 #3277 Skrevet 21. november 2008 Takk for titten. Så ndelig du var. Kjolen så lekker ut.
Fremhevede innlegg