Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny mail fra Bokklubbene: "Leveringsbekreftelse utsendt ved en feiltagelse... blablabla... du skal allerede ha mottatt denne filmen" Næh, virkelig? :fnise:

:hoho: Fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra Bokklubbene i dag om at nå sender de meg Mamma Mia. Fint det -bortsett fra at jeg fikk filmen -fra dem - i forrige uke. Et forsøk på å skjule at de egentlig har sendt ut altfor tidlig? :fnise:

Ny mail fra Bokklubbene: "Leveringsbekreftelse utsendt ved en feiltagelse... blablabla... du skal allerede ha mottatt denne filmen" Næh, virkelig? :fnise:

Fikk også de mailene. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I dag er jeg trøtt og kald og giddalaus -sofa, kakao, bok og youtube høres mye mer fristende ut enn jobb :sukk: Jaja, det er fredag og snart lunsj, på spiserommet er det varmt og en varmdrikksmaskin med drikkelig kakao *håper jeg har kronestykker*

5 timer til helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tint og drukket kakao -det hjalp :jepp: Og ledd litt -det hjelper også. Det viser seg at det finnes lykkelige individer på huset som aldri har hørt om Jan Thomas :dåne: *grønn av misunnelse*

3,5 timer til helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tint og drukket kakao -det hjalp :jepp: Og ledd litt -det hjelper også. Det viser seg at det finnes lykkelige individer på huset som aldri har hørt om Jan Thomas :dåne: *grønn av misunnelse*

3,5 timer til helg...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...