Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk mail fra Bokklubbene i dag om at nå sender de meg Mamma Mia. Fint det -bortsett fra at jeg fikk filmen -fra dem - i forrige uke. Et forsøk på å skjule at de egentlig har sendt ut altfor tidlig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg fikk først mail, så brev, om at de dessverre hadde gjort en feil i faktureringen og fakturert for lite. Kunne jeg værsåværsåsnill å rette opp til riktig sum før jeg betalte regningen? Vel. Jeg betalte regningen FØR jeg fikk mail og brev og synes ærlig talt ikke jeg skal sitte og rette opp deres feil. Send meg ny regning med mellombeløpet, sier jeg bare. Må bare finne en mailadresse å si det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo få ettergitt restbeløpet som takk for at du faktisk betaler i tide...

Min var bestilt på gavekort, så den kom uten regning. Men totalt bestilte jeg for 3 kroner mer enn gavekortet, er spent på om de faktisk sender en regning på det. Vil tro det koster dem mer enn det å sende ut en faktura...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sender faktura. Jeg fikk på 2 kroner derfra engang nemlig... :klaske:

Det går antagelig automatisk, men virker unektelig litt unødvendig...

Nå fikk jeg også leveringsbekreftelse på filmen. :fnise:

Ops, vi sendte ut filmene for tidlig, men leveringsbekreftelsen følger avtalen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mail fra Bokklubbene: "Leveringsbekreftelse utsendt ved en feiltagelse... blablabla... du skal allerede ha mottatt denne filmen" Næh, virkelig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...