Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens fremmedord:

homiletisk -; som har sammenheng med den kristelige prekenkunst: homiletisk prøve prekenprøve / homiletisk preken preken som følger tekstens tankegang ledd for ledd (t. forskj. fra tematisk)

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nrk melder at Bærum-elevene leser best i landet. Bærum er også landets beste kommune på skolebibliotek i grunnskolen. Kan det være en sammenheng tro...? *venter på at politikerne skal innse det åpenbare*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Barneskolen her har så dårlig med bøker til 6-klassingene, at vi bruker biblioteket i byen. For Snuppa mi er en skikkelig lesehest! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men alle politikerne er enige om viktigheten av å fremme leseferdigheter i skolen... :roll: Forstå det den som kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lært at det engelske navnet på St. Paulia er African violet. Det kan sikkert være nyttig å kunne en gang.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg ikke ha til jul, bare sånn til opplysning.

Og forøvrig -om jeg etter 50 bare kler meg i blått, brunt og svart, tyder det på at jeg er alvorlig syk og bør tvangsinnlegges eller avlives på en human måte. Mitt mål her i livet er å bli en fargerik, eksentrisk og skamløs gammel dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Denne vil jeg ikke ha til jul, bare sånn til opplysning.

Og forøvrig -om jeg etter 50 bare kler meg i blått, brunt og svart, tyder det på at jeg er alvorlig syk og bør tvangsinnlegges eller avlives på en human måte. Mitt mål her i livet er å bli en fargerik, eksentrisk og skamløs gammel dame...

*noterer gaveønske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker?? :hoho:

Bombesikker, faktisk...

*noterer gaveønske*

Du vet at jeg vil ta det som en personlig fornærmelse...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombesikker, faktisk...

Du vet at jeg vil ta det som en personlig fornærmelse...?

:sur: Nå som jeg endelig hadde funnet noe. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...