Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært noe tilsvarende her. Har sett Heidi, High society og ser nå Take me out to the ball. TCM har hatt fine filmer i helgen. Innemellom har det vært litt strikking, klesvask og TV.

Har ikke vært ute med returpapir engang, enda det var planen min.

I tillegg har det vært masse vann og nå har jeg åpnet flasken med brus (som ble kjøpt til lørdagskvelden).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun høye blonde surferen.

Skrevet

Den mest absurde av alle Mythbuster-scener -Adam som sitter i badekaret og fanger sin egen tarmgass :fise:

Skrevet

Kan jeg friste noen med data- og informatikkbøker fra 80-tallet? :fnise: *rydder i hyllene*

Skrevet
Kan jeg friste noen med data- og informatikkbøker fra 80-tallet? :fnise: *rydder i hyllene*

Nei takk... det holder med de utdaterte jeg har fra 90-tallet. :ler:

Skrevet

Sikker? Disse er enda mer utdaterte... :ler:

Skrevet
Sikker? Disse er enda mer utdaterte... :ler:

Helt sikker. :jepp:

Skrevet
Fulgte en CD og en DVD med hjem gitt. Stemmer i gresset av Henning Kvitnes

Er det mulig med litt HB? :sjenert:

Jeg siklet litt på en cd med slagere fra 40-tallet til samme pris, men sto imot.

Leste et annet sted at du kjøpte den likevel. Og jeg er veldig glad i HB...

Skrevet (endret)

Trodde du hadde regler mot sånt? :ler:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Jobbe litt istedet for å leke på facebook, kanskje... :sjenert: Tror det er på tide med nytt profilbilde snart :foto:

Endret av Daria
Skrevet

Trenger nytt bilde bak på bankkortet har jeg funnet ut. Det er 15 år gammelt.. :ler:

'Eh-hvem er det?'

Skrevet

:ler:

Jeg er 16 i passet mitt... :fnise:

Skrevet

Hvor sløv er det faktisk mulig å bli, eksempel 346: Jeg presterte å skrive to feil i en og samme dato i en billettbestilling -ikke bare bestilte jeg til en dato som allerede har vært, men dag og dato stemte ikke engang overens...

Skrevet

Jeg fikk mail tilbake med spørsmål om hva jeg egentlig mente... :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...