Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Eliza, where the devil are my slippers?

Har slanget meg på sjeselongen med te og pizza og sett My Fair Lady i nesten tre timer -en utmerket måte å tilbringe lørdag kveld :jepp:

Det høres ut som en flott lørdagskveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nydusjet, påkledt og har laget et krus med te. Jeg har også satt på en klesvask (tøfler til toving) så nå er det sofa med et eller annet på store skjermen. Nei, ikke :ball:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fotball her heller. Gidder ikke... Prinsessa ser på alt mulig annet, og jeg sitter her og gjør husarbeid. Nei nå skal jeg visst lakke neglene hennes.

Soon to be back! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også anstendig antrukket -i den i følge Håndbok for solokvinnen påkrevde "bedårende hjemmekjole som du kan ta på når du er alene"...

Tekruset er på plass. :ball: på skjermen (skal nok sørge for oppdateringer underveis :fnise:) og etterhvert kommer vel broderiet (et av dem...) fram også. Dessuten har jeg satt på oppvaskmaskinen, så da har jeg fått gjort noe nyttig også -helt uten å anstrenge meg, den var jo allerede fylt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der scorte Enga. Ja, ja... Heier egentlig ikke på noen av lagene, det hadler mer om hvem jeg har minst antipati mot :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Du hadde en fin kveld, anter jeg? :ler:

:jepp:

Noen har misforstått -jeg fikk "gratulerer med gullet"-melding...

:hoho: Noen følger ikke med altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt litt med på Australian Princess på TvNorge i høst -det er har hatt så praktisk sendetdl rett før fotballen (ro, ro). I finalen i dag så det nesten ut som om mirakelet skulle skje -den ene finalisten var en litt overvektig jente med normalt utseende og både stort hjerte og stor hjerne. Men selvfølgelig vant den høye, vakre, slanke og ikke så iøyenfallende smarte finalisten... :roll:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg strengt tatt ikke gjort noe som helst... Sett cupfinalen, sett Australian Princess, sett Singin' in the Rain, og snart skal jeg se Kalenderpikene, alt ispedd en tekopp her og litt håndarbeid der, og jevnlig KG-surfing. Heldigvis har det regnet hele dagen, så det har ikke vært noen "burde vært ute i det fine været"-følelse å fortenge heller. Jeg liker høsten... :jepp:

*henter mer te*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...