Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2961 Del Skrevet 7. november 2008 Men du må ha noen andre til å gjøre det? Må og må... Jeg kunne sikkert klart det selv også, men hvorfor skal jeg stå og banne en time øverst på gardintrappen over noe han gjør enkelt fra en mye lavere krakk på et kvarter. Så får han føle seg som en god og hjelpsom far og jeg får hyggelig besøk -en vinn/vinn-situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2962 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Noen leser faktisk artiklene i Magasiner -og er ikke spisielt imponert... - Hva synes dere om sexstoffet i damebladene? - Jeg har en favoritt fra kvinneguiden.no. Det er en artikkel om de ti beste sexstillingene for orgasme. Der viser de stillinger som gir indirekte friksjon til klitoris. Oh my god! Mannen din har armer! Du kan jo be ham ta på klitorisen din istedenfor å sitte og vrikke og vri. De forteller bare om tradisjonell sex, gir ingen reelle råd og har mange merkelige kilder, sier Ida. Ingen reelle råd og mange merkelige kilder er vel dekkende for mange av de artiklene... Kanskje et hint for de ansvarlige når Kvinneguiden faktisk blir brukt som eksempel til skrekk og advarsel på et av de emnene de skriver mest om? Endret 7. november 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. november 2008 #2963 Del Skrevet 7. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. november 2008 #2964 Del Skrevet 7. november 2008 Må og må... Jeg kunne sikkert klart det selv også, men hvorfor skal jeg stå og banne en time øverst på gardintrappen over noe han gjør enkelt fra en mye lavere krakk på et kvarter. Så får han føle seg som en god og hjelpsom far og jeg får hyggelig besøk -en vinn/vinn-situasjon En kamuflert "jeg gidder ikke selv"? Noen leser faktisk artiklene i Magasiner -og er ikke spisielt imponert... Ingen reelle råd og mange merkelige kilder er vel dekkende for mange av de artiklene... Kanskje et hint for de ansvarlige når Kvinneguiden faktisk blir brukt som eksempel til skrekk og advarsel på et av de emnene de skriver mest om? Det bør i alle fall taes til ettertanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2965 Del Skrevet 7. november 2008 En kamuflert "jeg gidder ikke selv"? Jeg synes du er litt ekkel i dag... Jeg innser at andre innehar større evner og kunnskaper på området enn meg, og har ingen problemer med å trå tilbake og overlate jobben til de mer kvalifiserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. november 2008 #2966 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kan bli litt piksete når jeg er trøtt, eller sulten, eller... osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2967 Del Skrevet 7. november 2008 Du bare er litt sånn, rent generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2968 Del Skrevet 7. november 2008 På Fredag på tv2: Jan Thomas og Kjell-Elvis diskuterer det amerikanske presidentvalget *angst* *griper panisk etter fjernkontrollen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2969 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Nå har jeg gått gjennom en bunke med bokanmeldelser jeg rev ut sist jeg kastet alle de glossy damebladene mine, søkt opp de bøkene jeg har lyst på og lagt dem i ønskelisten hos Bokkilden -uten å bestille en eneste. *imponert over egen selvkontroll* Men kvelden er ennå ung... Endret 7. november 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. november 2008 #2970 Del Skrevet 7. november 2008 Plutselig trykker man jo bare bestill. Har ikke bestilt noe som helst i det sisste jeg.... Men i dag har jeg vært hos hudpleier og kost meg masse der. Det er så utrolig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2971 Del Skrevet 7. november 2008 Plutselig trykker man jo bare bestill. Det bare skjer -helt av seg selv... Har ikke bestilt noe som helst i det sisste jeg.... Men i dag har jeg vært hos hudpleier og kost meg masse der. Det er så utrolig deilig. Hørtes ikke spesielt ubehagelig ut nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. november 2008 #2972 Del Skrevet 7. november 2008 Ser på dem som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. november 2008 #2973 Del Skrevet 7. november 2008 Skal se beat for beat jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. november 2008 #2974 Del Skrevet 7. november 2008 Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. november 2008 #2975 Del Skrevet 7. november 2008 Æsj... :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. november 2008 #2976 Del Skrevet 7. november 2008 Har du bestilt enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2977 Del Skrevet 7. november 2008 Æsj... :slåss: Ikke krangle nå da, barn -det går an å være uenige uten å slåss (Dessuter er Beat for beat best -sånn er det bare ) Har du bestilt enda eller? *flink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. november 2008 #2978 Del Skrevet 7. november 2008 Beat for Beat ------ RULER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2979 Del Skrevet 7. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. november 2008 #2980 Del Skrevet 7. november 2008 Du bare er litt sånn, rent generelt? Piksete er jo bare morsomt, så lenge det ikke er slemt ment, og jeg pleier ikke være særlig slem Trur eg... Her er også Beat for Beat, men egentlig så kjenner jeg at jeg kanskje er litt lei av det, på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg