Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Yay! Jippi! :hoppe:

:fnise:

:ler:

Men gardinene må jeg nok fikse selv...

Slavefedre er gull verdt...... jeg har dessverre slitt ut min. :ler:

Min er fortsatt ung (alt er relativt...) og sprek -dessuten har jeg jo Slave -og HåndverkerBror å slite på også :sjarmor: Som forøvrig avsluttet gårsdagens telefonsamtale med ordene "Du må bare ringe hvis du trenger hjelp til noe".

Men gardinstenger.... *tenker* Hadde ikke du gardiner?

Den observante gjest... :fnse: Har ikke gardiner, bare persienner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar med tupper-ting og cd'er på onsdag. Men jeg får ikke frem noe som helst på 3 av dem..... håper du får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm Det har vel ikke vært gardiner jeg primært har brydd meg om når jeg har vært på besøk. :ler:

Ikke? :dåne:

Jeg tar med tupper-ting og cd'er på onsdag. Men jeg får ikke frem noe som helst på 3 av dem..... håper du får det til.

Hvis ikke får vi brenne på nytt.

Kan jeg forresten interessere deg i en bunke glossy britiske dameblader fra det siste halvannet året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? :dåne:

Hvis ikke får vi brenne på nytt.

Kan jeg forresten interessere deg i en bunke glossy britiske dameblader fra det siste halvannet året?

:Nikke:

Trenger jeg sekk på onsdag da? Eller tar du de med på fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du trenger onsdag vet jeg ingenting om -hva skal du da? :fnise: Tenker jeg tar det fredag -må jo uansett ha stor bag for å få plass til tupper-tingene. Men mindre du gjerne vil ha dem tirsdag, det lar seg i så fall ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du trenger onsdag vet jeg ingenting om -hva skal du da? :fnise: Tenker jeg tar det fredag -må jo uansett ha stor bag for å få plass til tupper-tingene. Men mindre du gjerne vil ha dem tirsdag, det lar seg i så fall ordne.

TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG

Tenkte å ta med tupper og cd på tirsdag, men om du vil dra det med tur/retur Trondheim så gjerne for meg. Er faktisk ikke så store pakken du har. Får fint plass i handlenettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Jernia selger de oppladbare skrutrekkere, de er geniale til slike ting som å henge opp gardinstenger og sånt...

:fnise:

Man har da drill og det utstyr oppgaven krever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Helg ja.. Alle dager er visst like for meg for tida. Men det er jo litt fint med helg likevel, og jeg kan jo uansett glede meg på andres vegne!

Så derfor:

Hurra for helg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...