Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens tema er åpenbart USA og politikk... Har sett Shut up and sing -dokumentaren om Dixie Chichs -og er litt fascinert og mer enn en smule skremt over hvor mye sterke følelser en i utgangspunktet ganske uskyldig kommentar kan vekke,og hvilke enorme følger det fikk. Jeg har prøvd å tenke meg hva som skulle til for å få en tilsvarende reaksjon her, men jeg tror rett og slett ikke det ville vært mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krigen pågår for fullt. Tapstallene blandt hybelkaninene er store.

*lunsjpause*

:hoho:

Vi startet krigen i full fart før vi fikk besøk i går. Men motstanderen er seiglivet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke for meg noen varig fredsavtale -kun midlertidige våpenhviler som blir brutt plutselig og uventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krigen pågår for fullt. Tapstallene blandt hybelkaninene er store.

*lunsjpause*

:hoppe:

*pause*

:kaffekopp:

Jeg har nå et rent, ryddig og litt ominnredet soverom, og både søppelrommet og kjellerboden har blitt fullere. Resten av leiligheten kan vi jo snakke om senere...

Morsomt å flytte litt rundt!

"Samvirkeskolen utdanner personale til samvirkelagene over hele landet. Varekunnskap er et viktig fag"

*ser husmorfilmer*

Skjønner at disse snuttene er bra!

Jeg ser ikke for meg noen varig fredsavtale -kun midlertidige våpenhviler som blir brutt plutselig og uventet.

Er jo skummelt, disse motstanderne er dyktige til å mobilisere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Advarsel: :ball:

Tromsø leder :sur:

Tromsø-tap + Rosenborg-seier = Bronse til Rosenborg. Det er ikke plass til TIL-seier i det regnestykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::kjefte:

Har man medalje-sjanser, roter man dem ikke bort på egenhånd ved å tape 1-3 på hjemmebane! :sur:

:grine:

Jeg synes egentlig det er litt trist å se James Bond reklamere for anti-rynkekrem...

Har ikke sansen for James Bond fra før jeg, og blir ihvertfall ikke fan av en som reklamerer for anti-rynkekrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå har jeg sendt Aftenposten en mail og i vennlige ordelag påpekt at a) en avis som legges ute er utsatt for både vær og vind og klåfingrede forbipasserende og at jeg er vant til å få avisen på dørmatten og b) jeg ble lovet aftenutgaven, jeg er fakturert for aftenutgaven, men jeg har ikke sett en eneste aftenavis og er derfor ikke spesielt interessert i å betale for aftenutgaven...

Men jeg har fått avis hver morgen i over en uke :hoppe: Bortsett fra søndag, da jeg antar at en av de overnevnte klåfingrede hadde vært på ferde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morgenavisen i nesten en uke.

Legges avisen utenfor hoveddøren? Kanskje budet ikke har fått nøkkel? Vi slet med det en periode der jeg bodde før. Borettslaget ønsket ikke å dele ut nøkler til "gud og hvermann" så avisbudet hadde ikke nøkkel.

Vi krevde da at styret møtte opp når avisen kom og fordelte den. Da fikk budet nøkkel gitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Han har jo til den andre oppgangen? :klø: Men det er ikke noe systemnøkkel her, så jeg kan bare slipe opp en nøkkel jeg om det er det det står på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...