Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enig med deg, Daria! Det er sjelden man ser noen som så skamløst lever i symbiose med pressen til enhver tid, for ikke snakke om leve AV pressen. Litt pussig å klage, da.

Hun er forsåvidt ikke den eneste kjendisen som utnytter pressen til egen fordel for alt den er verdt, for så å klage og sutre -fortsatt i pressen -over ethvert tilløp til kritikk og mindre trivlige oppslag.

:lete:

Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... :ler:

Skrevet
Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... :ler:

Se det positive i at vi har savnet deg, da, enten det er før eller 8 :)

Skrevet

Jammen du var jo ikke her i går kveld heller!

Skrevet

Jeg var ikke hjemme før klokka var kvart over 12, og da gikk jeg rett og la meg...

Skrevet
Jeg var ikke hjemme før klokka var kvart over 12, og da gikk jeg rett og la meg...

Pingle :fnise:

Skrevet

Barnebursdagsjokoladekakerester med seigdamer og nonstop :sikle:

Skrevet
Barnebursdagsjokoladekakerester med seigdamer og nonstop :sikle:

Styr unna de seigdamene som noen har slikket sukkeret av :hoho:

Skrevet

Kjennr trøttheten kommer sigende... :Gjesp: Bare fordi jeg har sovet litt lite og vært i seng tidligst 01 de fire siste nettene -såpass burde da kroppen tåle... :ler:

Skrevet
Så bra at du er fornøyd!! Regner med at de 2 andre er det også :)

:jepp:

Kjennr trøttheten kommer sigende... :Gjesp: Bare fordi jeg har sovet litt lite og vært i seng tidligst 01 de fire siste nettene -såpass burde da kroppen tåle... :ler:

:kaffekopp: og :sjokolade:

Skrevet

Øy, å miste mobilen i do kunne skjedd den beste - det er bare litt glepphendte fingre så er den der..

(for the record; nei jeg har ikke mistet mobilen i do! men flere andre ting..)

Skrevet
Er det rart jeg vegrer meg mot togdoer...

Men det er jo godt gjort å miste telefonen i do...

Nå pleier ikke jeg å bruke telefon på do, så min aversjon går i andre retninger enn det miste telefonen i do........

Får sjekke linken etterpå..... nettleseren på jobben nekter å åpne den.... Daria! Hva har du linket til :fnise:

Skrevet
Øy, å miste mobilen i do kunne skjedd den beste - det er bare litt glepphendte fingre så er den der..

(for the record; nei jeg har ikke mistet mobilen i do! men flere andre ting..)

Men hvorfor ha med seg mobilen på do i utgangspunktet?

Nå pleier ikke jeg å bruke telefon på do, så min aversjon går i andre retninger enn det miste telefonen i do........

Får sjekke linken etterpå..... nettleseren på jobben nekter å åpne den.... Daria! Hva har du linket til :fnise:

En helt uskyldig nyhetssak fra Dagbladet...

Skrevet
Styr unna de seigdamene som noen har slikket sukkeret av :hoho:

:hoho:

Er det rart jeg vegrer meg mot togdoer...

Men det er jo godt gjort å miste telefonen i do...

:skratte: Stakkars mann.

Broder'n mister sitt nye kamera i do han. Kamera ble ødelagt, men armen gikk det fint med.

Skrevet
:hoho:

:skratte: Stakkars mann.

Broder'n mister sitt nye kamera i do han. Kamera ble ødelagt, men armen gikk det fint med.

Hva skulle han ta bilde av der...? :skratte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...