loffen Skrevet 7. oktober 2008 #2461 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2008 #2462 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pønkere kjenner jeg, så der har jeg ikke fordommer. Jeg har fått dagens trim... Printeren trengte ny toner, som må hentes i et annet bygg. Greit nok, jeg noterer ned navnet på printeren og legger i vei. Hverken sjefsguruen eller hjelpeguttene var der, men en annen som satt på kontoret hjalp meg å finne det vi trodde var den riktige. Dere ser hvor dette går, sant? Det var selvfølgelig ikke den jeg skulle ha -min elendige tekniske karma slår til igjen. Så vi vandrer med freidig mot (og ny lapp, hvor jeg også har notert nummere på toneren) ned trapp etter trapp (jeg holder til i øverste etasje, målet i kjelleren -oh, but of course...) i kulde og tåke (dramaqueen? Moi?) til det forgjettede land, hvor sjefguruen har matrialisert seg og kan overlevere den hellige gral til erstattning for kopien jeg ble avspist med i første runde. Triumfferden tilbake ble gjennomført med heis -man skal jo ikke overanstrenge seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #2463 Del Skrevet 7. oktober 2008 I spalten Mia i dag (som ikke skal bli en vane -jeg lover ) meldes det om at folk Det endelige beviset på at all PR ikke nødvendigvis er god PR, og at overeksponering ikke er av det gode. Det viser bare at folk er enig med meg det. Jeg har de siste ukene stadig skiftet kanal på tv og radio i håp om å slippe unna Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2464 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men jeg synes det er litt rart å sette opp en så dyr produksjon og ikke ha budsjett til å la den gå i det minste en kort stund uten det store billettsalget. Ofte vil det jo ta seg litt opp etterhvert -det er ikke alle som får med seg hva som settes opp og kjøper billetter i god tid før premieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #2465 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, det er jo ikke alle som er utstyrt med Daria-radar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2466 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg sliter med en sterk og påtrengende lyst til å droppe yogaen i dag... De siste dagers nedprioritering av søvn -kombinert med ekstra jobbmas fordi kollegaen min er borte -kjennes ganske godt akkurat nå, og å dra hjem, lage middag og innta sofaen med all den spennende teen jeg kjøpte i Bergen høres mye mer fristende ut enn å hive i seg en brødskive, skifte og dra ut og tøye kroppen i alle retninger i halvannen time... *leter etter viljestyrke og motivasjon* *finner latskap, unskyldninger og minnet om de to nye filmene som ligger hjemme* *utvider leteområdet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2008 #2467 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gå på Yoga! Tenk så deilig etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. oktober 2008 #2468 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det viser bare at folk er enig med meg det. Jeg har de siste ukene stadig skiftet kanal på tv og radio i håp om å slippe unna Mia. Helt enig! Og du komme sikkert til å angre hvis du ikke går på yogatimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #2469 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gå på Yoga! Tenk så deilig etterpå da! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. oktober 2008 #2470 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, det er jo ikke alle som er utstyrt med Daria-radar... Og sånn ellers så synes jeg du skal gjøre akkurat det du har aller mest lyst til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2471 Del Skrevet 7. oktober 2008 Og sånn ellers så synes jeg du skal gjøre akkurat det du har aller mest lyst til! Jeg gjør som regel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. oktober 2008 #2472 Del Skrevet 7. oktober 2008 Signerer de andre som sier at du kommer til å føle deg så deilig etter yogatimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. oktober 2008 #2473 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg gjør som regel det Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2008 #2474 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen av oss (som har nedprioritert søvn de siste dager) forsov seg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2475 Del Skrevet 7. oktober 2008 Forsov noen av oss seg lenge? *lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2008 #2476 Del Skrevet 7. oktober 2008 Forsov noen av oss seg lenge? *lat* Tidspunkt er opplyst i noens dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #2477 Del Skrevet 7. oktober 2008 De forteller akkurat på tv-Norge at det skal lages en ny realityserie med Paris Hilton. Hun skal visst finne seg nye venner. Regner med at det er en serie for deg Daria. Kultur av høy klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2008 #2478 Del Skrevet 7. oktober 2008 *lurer på om det ble yoga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2008 #2479 Del Skrevet 7. oktober 2008 *lurer på om det ble yoga* Hun skrev *lat* litt tidligere, og jeg tolket det til film og te, ikke yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #2480 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lat og yoga er nok ikke to ord Daria setter likhetstegn mellom nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg