Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Hvis hun likner på sin mor og sin tante, vil nok hun sørge for å bli hørt :ler:

Men nå må jeg legge meg, får lunsj-besøk i morgen.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med besøk hos Lille Ville da.

Og den smilien passer vel før eller senere kanskje........ :hoho:

Kanskje senere -mye senere. Som i et fullstendig hypotetisk "kanskje en gang i fremtiden hvis jeg finner et brukbart farsemne", og ikke noe som gir grunnlag for spekulasjoner av noen art på nåværende tidpunkt :opplyser:

Å bruke tid sammen med tanteungene er gull verdt ja. :rødme:

:jepp:

Har hatt besøk av venninne med symaskin, så vi har skravlet, spist og sydd :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symaskina ja... Må vel fram med min jeg også snart. Kjøpte jo en haug med klær på loppemarked i helga. Og nesten alt er jo for langt for meg. Eller rettere sagt jeg mangler noen cm med armer og bein i forhold til konfeksjonstindustrien... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst sen frokost i dag -man har da ferie... Spiser ristet brød og ser Ian Wright på GlobeTrekker-tur i Toscana *vil også dit igjen*

Bør vel få pakket litt i løpet av dagen... Og kanskje ringe hotellet og gi beskjed om at vi kommer sent? :klø: Rommet er forhåndsbetalt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tenkte å dra relativt tidig i morgen og gå på høstutstillingen, så det kan være greit å få pakket i dag. Men det haster ikke... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når nyhetsdamen på nrk2 hilser "God ettermiddag", er det kanskje på tide å få ut fingeren... :fnise:

Eller bli sittende og late som om jeg følger med på trontale og stortingsåpning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer liksom ikke helt igang med alle mine planer for dagen jeg heller... :sjenert:

Har ryddet vekk masse rent tøy da. Og hengt opp det som var i vaskemaskina, satt igang maskin nr 2 i dag og knust et krus... Det var vel det jeg har gjort hittil... Kanskje jeg skal finne støvsugeren og prøve å bli kvitt noe knust keramikk fra kjøkkengulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kasse allerede? Vi får etter kl 17 her.

Legg ut bilde da.....

Tror jeg ligger veldig tidlig på ruta, han er ofte her før 17. Bortsett fra når jeg faktisk trenger at han kommer tidlig da...

Skal se om jeg får ut bilde etterhvert.

Håper ikke det blir bråk under kveldens kamp. Har en litt ekkel følelse i magen jeg...

Sjarmerende gjeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...