Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emma Tallulah :babyjente: Märtha og Ari fortsetter i kjent stil... Er det ikke en eller annen kjendis (Bruce Willis?) som har en datter som heter Tallulah? :klø: Og hvorfor går jeg rundt og vet sånt...?

Nei, hvorfor du samler på sånn kunnskap vet ikke jeg. Mulig du har tenkt å melde deg på i vil du bli millionær eller noe sånt? Du kan jo få sånne spørsmål der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at jeg liker å spille TP... :ler:

De nysgjerrige som leter, kan finne... :filer:

Fant..... og det var fint.

Og jeg har aldri hatt problemer hverken her eller der jeg bodde før. Men nå bor jeg sentralt da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TP, Geni etc er gøy, men de gangene vi har spilt så har vi som regel endt opp med bare å stille spørsmål og droppe alt annet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermor og jeg har en sær greie på leksikon/ordbøker... Vi kan sitte og bla og lese og gjette og filosofere, i evigheter... :sjenert:

Sist jeg var på fest, havnet jeg og en annen i et stille hjørne med et atlas, og testet hverandre i hovedsteder og annen moro, så jeg skal ikke kalle noen sær... :fnise:

Da er det deg det er noe galt med. :hoho:

Jeg kjenner flere som har hatt problemer enn som ikke har hatt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på fest, havnet jeg og en annen i et stille hjørne med et atlas, og testet hverandre i hovedsteder og annen moro, så jeg skal ikke kalle noen sær... :fnise:

Jeg kjenner flere som har hatt problemer enn som ikke har hatt det...

Kanskje jeg som har vært heldig da. :vetikke:

Lese Atlas på fest må være sært vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...