Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fant jeg et unntak...

Hilde Asbjørnsen har et utrolig morsomt ansikt -jeg er litt mer i tvil om antrekket...

Skrevet

Det var litt av en tale Sponheim holdt :overrasket: Et ganske sterkt utbrudd...

Skrevet

Jordan Knight likner på en billig-utgave av Donny Osmond :skratte: Det er ikke alltid et come-back er å anbefale... :fnise:

Skrevet
Det var litt av en tale Sponheim holdt :overrasket: Et ganske sterkt utbrudd...

Ja, det kan man si... :overrasket:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange vegrer seg mot å gå på kino alene,. Har kost meg med film i kinomørket og gleder meg til flere av filmene jeg vil se kommer ut hit -det ser ut til å bli en bra kinohøst :jepp: Og for en luksus å ha kinoen rett rundt hjørnet :bolledeig:

Skrevet (endret)

Og det er jeg stort sett ganske god på... :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Kino har jeg sett alene mange ganger, men av en eller annen grunn så foretrekker jeg å gå på dagtid da.

Hvilken film har du sett?

Skrevet

Nå vet du jo, men av hensyn til andre nysgjerrige kan jeg opplyse at jeg har sett De gales hus -god jobbet, men ikke helt troverdig.

Dagtid er sjelden noe alternativ her, hvertfall ikke på voksenfilmer.

Skrevet
Nå vet du jo, men av hensyn til andre nysgjerrige kan jeg opplyse at jeg har sett De gales hus -god jobbet, men ikke helt troverdig.

Dagtid er sjelden noe alternativ her, hvertfall ikke på voksenfilmer.

Er litt flere muligheter her. Selv om jeg ikke har vært flink til å benytte dem de siste årene. Filmene kommer alt for fort på dvd.

Skulle forresten gjerne sett et klipp med Kåre Conradi i Singing in the rain.... har du eller vet du om noe?

Skrevet

Nå har jeg bare sett HMM i hele forestillingen. Men vi diskuterte litt HC vs HMM i pausen, og var vel enige om at HMM var flottere i hovedrollen. HC ville kanskje passet bedre i rollen som Cosmo...... Spent på hva du mener, etter at du har sett begge versjonene.

Skrevet

Herr Conradi er grunn for å la være å se en forestilling... :spy:

Skrevet

Trenger ikke bøtte jeg. Jeg bare lar være å gå på forestillinger med Kåre Conradi jeg...

Skrevet

God morgen :klemmer: Her er det :sol: så jeg burde sikkert komme meg ut en tur etterhvert, hvis jeg finner noe å bevege meg ut for. Å gå tur for å gå tur har aldri vært helt min greie... Så oppslag om garasjesalg i går, men iførlge gule sider er det så langt borte i gokk at jeg ikke gidder prøve å lete engang...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...