Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2241 Del Skrevet 27. september 2008 Du hørte en litt spydig undertone der? Om ikke direkte spydig, så hvertfall en smule overbærende... Visst mener jeg det. Ble positivt overrasket jeg. Regnet med at du lå og snorket under dyna enda jeg. Men så var du oppe og klar for å gå ut for å handle. Flinke jenta. Snorker jeg også nå?! *furt* Og Morgenbladet har ikke dukket opp, så nå har jeg sendt en overstrømmende mail og takket nei til tilbud om 2 mnd gratis mot å bestille for 3 måneder. Begunnet med at det blir for dyrt å betale for en vare jeg ikke får...... Så rart :klø: Lurer på om Krynkel har fått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. september 2008 #2242 Del Skrevet 27. september 2008 Så rart :klø: Lurer på om Krynkel har fått... Jeg har jo fått 2 mail med 2 forskjellige startdatoer for levering, men nå er begge datoene passert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2008 #2243 Del Skrevet 27. september 2008 Snorker jeg også nå?! *furt* Er du i kranglehumør i dag eller? Hva skal jeg si for å få deg til å smile da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. september 2008 #2244 Del Skrevet 27. september 2008 Er du i kranglehumør i dag eller? Hva skal jeg si for å få deg til å smile da? :klø: Kanskje du skal friste henne med at hun om en måned våkner sammen med stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2245 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg krangler da ikke :slåss: Ok, skal være snill jeg på Inlove Nå skal jeg i butikken og kjøpe brød og det jeg ellers måtte finne ut at jeg trenger, så skal jeg hjem og late som om jeg er flink husmor en stund... kanskje... *plutselig tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2246 Del Skrevet 27. september 2008 Kanskje du skal friste henne med at hun om en måned våkner sammen med stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2008 #2247 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg krangler da ikke :slåss: Ok, skal være snill jeg på Inlove Nå skal jeg i butikken og kjøpe brød og det jeg ellers måtte finne ut at jeg trenger, så skal jeg hjem og late som om jeg er flink husmor en stund... kanskje... *plutselig tilbake* Takk! Liker den snille Daria best jeg. Skal gå om en drøy halvtime jeg. Må på postkontoret. Og har funnet ut at jeg tar en tur til sentrum her i bygda og ikke på kjøpesenteret. For da kan jeg stikke innom biblioteket en liten tur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2248 Del Skrevet 27. september 2008 Nå har jeg vært i butikken, dusjet og satt på en klesvask (to aktiviteter som må samordnes nøye -det eneste stedet jeg har plass til å sette opp tørkestativet er i dusjen.. ) og støvsugd sofa og teppe -dette går jo strålende Men nå tror jeg det er på tide med lunsj og en pause -det er jo viktig å ikke overanstrenge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 27. september 2008 #2249 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, man må kose seg litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2008 #2250 Del Skrevet 27. september 2008 Pauser er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2251 Del Skrevet 27. september 2008 Pauser er jo det viktigste -all work and no play makes Daria a dull girl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2252 Del Skrevet 27. september 2008 Her ryddes det med hard hånd i klesskapet. Sommerklær i kjelleren, utslitte klær i spøla, klær som ikke passer og/eller aldri blir brukt til Fretex. Et litt vemodig farvel med en jakke som aldri har blitt brukt, men den er ikke noe mindre trang nå enn da jeg kjøpte den, og den kommer neppe til å passe på magisk vis i nærmeste fremtid heller... Hvis noen lar seg fristen av en blomstret fløyesblazerliknende sak i ymse lillanyanser, blått og litt grønt i størrelse litt mindre enn meg, er dette tidspunktet å skrike ut om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2008 #2253 Del Skrevet 27. september 2008 Takker for tilbudet. Men jeg tror ikke den jakken er noe for meg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2254 Del Skrevet 27. september 2008 Den er muligens en smule spesiell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2008 #2255 Del Skrevet 27. september 2008 Tror ikke det er helt min stil nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2256 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har en rosa topp også -den er kanskje heller ikke helt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2008 #2257 Del Skrevet 27. september 2008 Æh! Nei... Jeg tror faktisk at Fretex kan få den også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2258 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ble visst plutelig en lang facebook-relatert pause i jobbingen... Nå skal jeg straks lage middag og se Beat for beat-reprisen, og etterhvert er det vel tid for litt også. Endret 27. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2259 Del Skrevet 27. september 2008 Trodde fiskepinner skulle være benløse...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 27. september 2008 #2260 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Endret 27. september 2008 av Spiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg