Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Får håpe jeg fortsatt husker det da *noterer bak øret*

Eller speilvendt midt i pannen. Da ser du det hver gang du kikker i speilet.

En uke til Bergen.... :hoppe: Kan du sjekke når toget går. Sånn at jeg vet om jeg må gå tidlig fra jobben....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte at vi var i Bergen i natt - det slo meg plutselig da jeg lå og skulle tenke på ingenting (ikke så lett som man tror...) på yoga i går at det var under to uker igjen, og underbevisstheten likte tydligvis tanker :fnise:

Toget går 14.33 :tog:

Skrevet

14.33.... Det er notert. Må huske å gi beskjed om at jeg stikker en times tid tidligere.

Skrevet

Heldiggriser som skal på tur til Bergen...

Skrevet

Vi skal da på flere turer... :hoppe:

Jeg brakk en negl :grine: *leter etter fil i veska*

Skrevet

Veldig fint å stå på hodet i veska etter neglefil når inspektøren kommer innom... :fnise:

Skrevet (endret)
:filer: Endret av Daria
Skrevet

Snart på tide å gå hjem... Lurer på jeg burde vært i butikken? :klø: Det er nå man skulle vært like organisert som Faerie og ha ukesplan...

Skrevet
Vi skal da på flere turer... :hoppe:

Jeg brakk en negl :grine: *leter etter fil i veska*

Veldig fint å stå på hodet i veska etter neglefil når inspektøren kommer innom... :fnise:

:filer:

:hoho:

Håper du fant noe godt i butikken. :)

Skrevet

Jeg gikk ikke i butikken -dagens gastronomiske måltid besto av pasta, jarlsbergost og ketchup :fnise:

Skrevet (endret)

Dagens nyord/uttrykk er "lungesvart humor", fra Vårt Lands anmeldelse av Per Pettersons nye bok. Nei, jeg skjønner ikke helt hva som menes med det...

Endret av Daria
Skrevet
Dagens nyord/uttrykk er "lungesvart humor", fra Vårt Lands anmeldelse av Per Pettersons nye bok. Nei, jeg skjønner ikke helt hva som menes med det...

Humor for røykere???? :fnise:

Skrevet (endret)

Kanskje... :ler:

Denne helgen har jeg faktisk ingen planer -dvs jeg har valgt å ikke ha noen planer. Jeg kunne svingt meg på fest med studenter i begynnelsen av 20-årene halve natta, men jeg tror jeg står over... Har riktignok tenkt meg en tur på kino lørdag, men det er så nærme hjemme at det nesten ikke teller :ler: Oppdaget at det er 7 uker siden sist jeg hadde en lørdagskveld hjemme i stedet for i Oslo, så det kan jo være på tide... :fnise: Gleder meg til noen rolige dager, det er jo høstferie nå også :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet

Noen rolige dager hjemme gjør godt det. :jepp:

Skrevet

7 uker siden forrige lørdag hjemme :hakeslepp: Blir nesten rart å være hjemme da vil jeg tro :ler:

Skrevet

En fest her, en jentekveld der, et teaterstykke både her og der, og så flyr helgene... :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...