Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2062 Skrevet 21. september 2008 (endret) Loffen -DET ER HØST!! Nå har jeg vært i kjelleren og hentet opp vinterdynen (etter å ha frosset om nettene i en uke, og hatt to fleecetepper oppå sommerdynen uka etter, var det på tide å ta et hint...) of vinterjakker og -sko. Jeg regner ikke med å trenge forede støvletter med det første (eller andre), men plutselig er det kaldt og jeg står stressa og bannende og graver i sekkene i kjelleren en morgen... Endret 21. september 2008 av Daria
loffen Skrevet 21. september 2008 #2063 Skrevet 21. september 2008 Loffen -DET ER HØST!! Nå har jeg vært i kjelleren og hentet opp vinterdynen (etter å ha frosset om nettene i en uke, og hatt to fleecetepper oppå sommerdynen uka etter, var det på tide å ta et hint...) of vinterjakker og -sko. Jeg regner ikke med å trenge forede støvletter med det første (eller andre), men plutselig er det kaldt og jeg står stressa og bannende og graver i sekkene i kjelleren en morgen...
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2064 Skrevet 21. september 2008 Men det er jo mye fint med høsten også
Multi Skrevet 21. september 2008 #2065 Skrevet 21. september 2008 Jeg ligger også med ullpledd over dyna. Men jeg nekter å bytte ennå, det blir jo enda kaldere og hvordan skal jeg overleve da, om jeg bytter alt nå?
Gjest Spiss Skrevet 21. september 2008 #2066 Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg bruker sommerklærne om vinteren også jeg Men med litt annet tilbehør da Endret 21. september 2008 av Spiss
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2067 Skrevet 21. september 2008 Jeg ligger også med ullpledd over dyna. Men jeg nekter å bytte ennå, det blir jo enda kaldere og hvordan skal jeg overleve da, om jeg bytter alt nå? Flere tepper? Jeg bruker sommerklærne om vinteren også jeg Men med litt annet tilbehør da Jeg har også en del som jeg bruker hele året, men det ikke alt som egner seg i kuldegrader
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2068 Skrevet 21. september 2008 Har så lite klær at alt får plass i skapet hele året jeg. Trenger ikke pakke vekk noe... Men jeg MÅ kjøpe meg ny jakke til vinteren. For jeg ødela vinterjakka mi da jeg vasket den for et par dager siden. Lærte ihvertfall at jeg aldri skal vaske klær når jeg er dopet på penicillin og store doser smertestillende...
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #2069 Skrevet 21. september 2008 Har visst litt fler enn en vinterjakke.
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2070 Skrevet 21. september 2008 Har visst litt fler enn en vinterjakke. Har vel en til jeg også. Men den liker jeg ikke. Den har ikke hette, og det må jeg ha på vinterjakka mi.
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2071 Skrevet 21. september 2008 Har visst litt fler enn en vinterjakke. Du også?
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #2072 Skrevet 21. september 2008 Har vel en til jeg også. Men den liker jeg ikke. Den har ikke hette, og det må jeg ha på vinterjakka mi. Mens jeg pleier å forbanne hetta. Jeg kastet faktisk en pose med avtagbare hetter i dag. Og til en jakke jeg har (fikk fordi jeg bestilte noe annet hos ellos eller noe sted) har jeg tenkt å bruke hetta til å sy et slags belte til jakken, for med belte sitter den like fint som en mexxjakke jeg ikke tok meg råd til å kjøpe i vår (den kostet 1300).
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2073 Skrevet 21. september 2008 Når man bor der jeg bor, og skal gå til og fra bussen i snøstorm er hette en fantastisk oppfinnelse. Jeg tåler ikke sur vind i nakken eller i ørene heller. Så jeg bruker faktisk hetta veldig mye om vinteren.
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #2074 Skrevet 21. september 2008 Når man bor der jeg bor så er ikke kollektivtrafikk et alternativ, man må kjøre bil. Og da behøver man ikke hette.
loffen Skrevet 21. september 2008 #2075 Skrevet 21. september 2008 Men det er jo mye fint med høsten også I dag har det jo vært flott da, med Trenger lys jeg. Jeg bruker sommerklærne om vinteren også jeg Men med litt annet tilbehør da Jeg også, i alle fall det meste, utenom hvite tynne skjørt og strandkjoler og sånt. Har så lite klær at alt får plass i skapet hele året jeg. Trenger ikke pakke vekk noe... Jeg har også plass til alt i skapet, jeg bare bytter litt om på det, sånn at ullgenser er mere tilgjengelig enn capri bukse nå etterhvet. Utenom jakker/kåper, støvletter og sommersko..de har jeg IKKE plass til i skapet; og må bytte plass på loftet og stumtjeneren nede.
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2076 Skrevet 21. september 2008 (endret) Stabæk får grisebank i Stavanger Og Rosenborg knuste HamKam *ser og broderer* Endret 21. september 2008 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2077 Skrevet 21. september 2008 Av en eller annen merkelig grunn måtte jeg liksom se Robinson i kveld jeg... er mye artigere... HEIA RBK!!!
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2078 Skrevet 21. september 2008 Robinson styrer jeg langt unna... Her har det gått i siden kl 17, og det vil det nok gjøre i halvannen time til. Har fått brodert masse, og ryddet litt i reklamepausene...
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2079 Skrevet 21. september 2008 Føler meg mer eller mindre forpliktet til å se Robinson denne sesongen jeg. Det er på ingen måte et program jeg liker. Men-men, du vet...
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2080 Skrevet 21. september 2008 Minner om Mummipappas visdomsord, på en plakat hos en venninne: Pliktfølelse er bare hemninger Men jeg skjønner deg godt, altså
Fremhevede innlegg