Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Loffen -DET ER HØST!!

Nå har jeg vært i kjelleren og hentet opp vinterdynen (etter å ha frosset om nettene i en uke, og hatt to fleecetepper oppå sommerdynen uka etter, var det på tide å ta et hint...) of vinterjakker og -sko. Jeg regner ikke med å trenge forede støvletter med det første (eller andre), men plutselig er det kaldt og jeg står stressa og bannende og graver i sekkene i kjelleren en morgen...

Endret av Daria
Skrevet
Loffen -DET ER HØST!!

Nå har jeg vært i kjelleren og hentet opp vinterdynen (etter å ha frosset om nettene i en uke, og hatt to fleecetepper oppå sommerdynen uka etter, var det på tide å ta et hint...) of vinterjakker og -sko. Jeg regner ikke med å trenge forede støvletter med det første (eller andre), men plutselig er det kaldt og jeg står stressa og bannende og graver i sekkene i kjelleren en morgen...

:cry3:

Skrevet

:troest:

Men det er jo mye fint med høsten også :jepp:

Skrevet

Jeg ligger også med ullpledd over dyna. Men jeg nekter å bytte ennå, det blir jo enda kaldere og hvordan skal jeg overleve da, om jeg bytter alt nå?

Skrevet (endret)

Jeg bruker sommerklærne om vinteren også jeg :sjenert:

Men med litt annet tilbehør da :fnise:

Endret av Spiss
Skrevet
Jeg ligger også med ullpledd over dyna. Men jeg nekter å bytte ennå, det blir jo enda kaldere og hvordan skal jeg overleve da, om jeg bytter alt nå?

Flere tepper? :idesmil::ler:

Jeg har også en del som jeg bruker hele året, men det ikke alt som egner seg i kuldegrader :fryser:

Skrevet

Har så lite klær at alt får plass i skapet hele året jeg. Trenger ikke pakke vekk noe... :fnise:

Men jeg MÅ kjøpe meg ny jakke til vinteren. For jeg ødela vinterjakka mi da jeg vasket den for et par dager siden. Lærte ihvertfall at jeg aldri skal vaske klær når jeg er dopet på penicillin og store doser smertestillende... :sjenert:

Skrevet
Har visst litt fler enn en vinterjakke. :sjenert:

Har vel en til jeg også. Men den liker jeg ikke. Den har ikke hette, og det må jeg ha på vinterjakka mi. :jepp:

Skrevet
Har visst litt fler enn en vinterjakke. :sjenert:

Du også? :ler:

Skrevet
Har vel en til jeg også. Men den liker jeg ikke. Den har ikke hette, og det må jeg ha på vinterjakka mi. :jepp:

Mens jeg pleier å forbanne hetta. Jeg kastet faktisk en pose med avtagbare hetter i dag. :ler: Og til en jakke jeg har (fikk fordi jeg bestilte noe annet hos ellos eller noe sted) har jeg tenkt å bruke hetta til å sy et slags belte til jakken, for med belte sitter den like fint som en mexxjakke jeg ikke tok meg råd til å kjøpe i vår (den kostet 1300). :)

Skrevet

Når man bor der jeg bor, og skal gå til og fra bussen i snøstorm er hette en fantastisk oppfinnelse. Jeg tåler ikke sur vind i nakken eller i ørene heller. Så jeg bruker faktisk hetta veldig mye om vinteren. :jepp:

Skrevet

Når man bor der jeg bor så er ikke kollektivtrafikk et alternativ, man må kjøre bil. Og da behøver man ikke hette. :)

Skrevet
:troest:

Men det er jo mye fint med høsten også :jepp:

I dag har det jo vært flott da, med :sol: Trenger lys jeg. :)

Jeg også, i alle fall det meste, utenom hvite tynne skjørt og strandkjoler og sånt.

Har så lite klær at alt får plass i skapet hele året jeg. Trenger ikke pakke vekk noe... :fnise:

Jeg har også plass til alt i skapet, jeg bare bytter litt om på det, sånn at ullgenser er mere tilgjengelig enn capri bukse nå etterhvet. :ler:

Utenom jakker/kåper, støvletter og sommersko..de har jeg IKKE plass til i skapet; og må bytte plass på loftet og stumtjeneren nede.

Skrevet (endret)

Stabæk får grisebank i Stavanger :rulle: Og Rosenborg knuste HamKam :danser::duskedame:

*ser :ball: og broderer*

Endret av Daria
Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn måtte jeg liksom se Robinson i kveld jeg...

:ball: er mye artigere... HEIA RBK!!! :bolledeig:

Skrevet

Robinson styrer jeg langt unna... Her har det gått i :ball: siden kl 17, og det vil det nok gjøre i halvannen time til. Har fått brodert masse, og ryddet litt i reklamepausene... :ler:

Skrevet

Føler meg mer eller mindre forpliktet til å se Robinson denne sesongen jeg. Det er på ingen måte et program jeg liker. Men-men, du vet... :ler:

Skrevet

Minner om Mummipappas visdomsord, på en plakat hos en venninne: Pliktfølelse er bare hemninger :opplyser:

Men jeg skjønner deg godt, altså ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...