Sauen Shaun Skrevet 20. september 2008 #2041 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har innsett at det er enda mer bortkastet tid å bli sur, så jeg har vendt meg til å la det være -det funker som regel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2042 Del Skrevet 20. september 2008 Livet blir mye lettere hvis man lar være å bruke energi på å ergre seg over ting man uansett ikke får gjort noe med (lettere sagt enn gjort innimellom, dog...) Dessuten rakk jeg jo Beat for beat-reprisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. september 2008 #2043 Del Skrevet 20. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2008 #2044 Del Skrevet 20. september 2008 Livet blir mye lettere hvis man lar være å bruke energi på å ergre seg over ting man uansett ikke får gjort noe med (lettere sagt enn gjort innimellom, dog...) Dessuten rakk jeg jo Beat for beat-reprisen... Da var du jo heldig og fikk sett Marian Aas Hansen i reprise da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2045 Del Skrevet 20. september 2008 Jepp, det var det som var målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. september 2008 #2046 Del Skrevet 20. september 2008 Ja sææærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 20. september 2008 #2047 Del Skrevet 20. september 2008 Livet blir mye lettere hvis man lar være å bruke energi på å ergre seg over ting man uansett ikke får gjort noe med (lettere sagt enn gjort innimellom, dog...) Nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2048 Del Skrevet 21. september 2008 God morgen Daria! Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2049 Del Skrevet 21. september 2008 Det er alltid noe som burde gjøres her, men utover det er ikke planene så store... Har et overfykt klesskap som burde renses for sommertøy og klær som er utslitt/ikke passer/aldri vil passe -får se hvor mye innsatsvilje jeg klarer å mønstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 21. september 2008 #2050 Del Skrevet 21. september 2008 Deilig å ha en sløvedag også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #2051 Del Skrevet 21. september 2008 Akkurat det der burde jeg gjøre i skapet mitt også. Vanligvis ville jeg sagt at jeg tar det i morgen på fridagen min, men med en gutt med 39,4 i feber så må jeg vel begrense planene noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2052 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har høstferie snart -da kan jeg sløve (nesten) en hel uke til ende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2053 Del Skrevet 21. september 2008 Akkurat det der burde jeg gjøre i skapet mitt også. Vanligvis ville jeg sagt at jeg tar det i morgen på fridagen min, men med en gutt med 39,4 i feber så må jeg vel begrense planene noe. Da blir det fort andre ting som har førsteprioritet ja. Så formen hans er like sjaber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 21. september 2008 #2054 Del Skrevet 21. september 2008 Å så deilig med høstferie!! Følger du alle feriene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #2055 Del Skrevet 21. september 2008 Han er i bedre form enn i går, men feberen er jo høy da. Akkurat nå sitter han og venter på ostesmørbrød, det var det eneste han kunne tenke seg å spise. Og paraceten han fikk rekker nok å virke til ostesmørbrødene er servert, så da er det sjanse for at han får i seg litt mat også. Imens er det juice med sugerør i glasset som gjelder. Litt ekstra (sugerøret) må det være når man er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2008 #2056 Del Skrevet 21. september 2008 Selvsagt må man ha litt ekstra når man er syk. Det skulle bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2057 Del Skrevet 21. september 2008 Å så deilig med høstferie!! Følger du alle feriene? Jepp. Det er fordi jeg har redusert stilling da, så det er ferie uten lønn. Men ganske deilig likevel Han er i bedre form enn i går, men feberen er jo høy da. Akkurat nå sitter han og venter på ostesmørbrød, det var det eneste han kunne tenke seg å spise. Og paraceten han fikk rekker nok å virke til ostesmørbrødene er servert, så da er det sjanse for at han får i seg litt mat også. Imens er det juice med sugerør i glasset som gjelder. Litt ekstra (sugerøret) må det være når man er syk. Sugerør i juicen og akkurat den maten man har lyst på -det er sånn det skal være når man er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. september 2008 #2058 Del Skrevet 21. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2059 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Kjøkkenbenken ryddet, oppvaskmaskinen fylt, sommerkjoler og -skjørt pakket ned. Går ut med søpla Endret 21. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #2060 Del Skrevet 21. september 2008 WOW!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg