Gå til innhold

Utsikt til paradiset


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Araminta

God dag og beklager forstyrrelsen, men jeg ser du har aloeveraplanter som yngler vilt. Hvordan får du det til? Jeg har ikke grønne fingre, og tar livet av alt i min nærhet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Araminta
:hallo: Hei du, Faerie. Jeg burde kanskje forsøke meg på litt aloe vera-avl, da. Jeg er ikke kjent for å dele ut vann i tide og utide, skjønner du. Kaktushold hadde kanskje vært noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør egentlig ingenting -bare vanner sporadisk og potter om når den truer med å sprenge seg ut av potten. Nå står den ikke engang i vinduet legner -den ble rett og slett for stor -men yngler som en kanin gjør den likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min plante får ny potte når den faktisk sprenger den gamle...... det medfører at den ikke vokser så mye.

Din er jo gedigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I seng 01.40 og opp 06.30 er ikke den ideelle starten på arbeidsuka, tro det eller ei...

Daria er inne i vanlig døgnrytme igjen etter ferien ja... :ler:

Tanum har sendt meg masse bøker i dag :danse:

Heldiggris!

Jeg kan gjerne adoptere et aloeverabarn :engel:

:engel:

God dag og beklager forstyrrelsen, men jeg ser du har aloeveraplanter som yngler vilt. Hvordan får du det til? Jeg har ikke grønne fingre, og tar livet av alt i min nærhet. :sukk:

Det høres ut som at du og jeg har noe felles da, Araminta. :ler: Her hos meg er planter noe som er innom og hilser på, før de begraves i søppelbøtta. Men jeg har en aloe vera som faktisk har bodd hos meg siden i oktober nå, og den lever fremdeles.

:hallo: Hei du, Faerie. Jeg burde kanskje forsøke meg på litt aloe vera-avl, da. Jeg er ikke kjent for å dele ut vann i tide og utide, skjønner du. Kaktushold hadde kanskje vært noe.

Kaktushold er farlig det. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Araminta

Jeg hadde en GIGANTISK kaktus, men så ble samboeren min litt lei den... så den er kastet.

--

Edit: Måtte endre, skrev feil, heter ikke kaktuR.

Endret av Araminta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å potte om kaktuser er jo en morsom jobb. Not.

Som sagt kaktuser er farlige skapninger. Det kommer aldri en kaktus inn i mitt hus igjen...

Jeg hadde en GIGANTISK kaktur, men så ble samboeren min litt lei den... så den er kastet.

Fornuftig samboer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:engel:

Vil du også bli adoptivmor?

Kaktushold er farlig det. :sjokk:

De fleste av oss klarer som regel å unngå å få blodforgiftning av kaktuser... :fnise:

Å potte om kaktuser er jo en morsom jobb. Not.

Ikke min favoritt-syssel, men med nok håndkler lar det seg gjøre... Aloe Veraen er egentlig mye verre -den har ikke så skarpe pigger, men den er så stor og uhånterlig -omtrent som å skifte bleie på en blekksprut...

Jeg hadde en GIGANTISK kaktus, men så ble samboeren min litt lei den... så den er kastet.

:sjokk: Man kaster da ikke levende planer :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du også bli adoptivmor?

De fleste av oss klarer som regel å unngå å få blodforgiftning av kaktuser... :fnise:

Ja, jeg vil gjerne adoptere et aloe vera-barn. :jepp:

Jeg kan vel ikke noe for at jeg er så sart at jeg ikke tåler kaktuspigger... :sjenert:

Så fristende ut ja. Men ikke før til helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fristende ut ja. Men ikke før til helga...

Har du sånne skrupler du... :fnise: Det er vel kanskje påskegodt på tilbud nå også -farlig, farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Araminta

Ikke kaste levende planter? Jeg har sendt en levende palme dit også, jeg. Altså: De to plantene jeg har holdt liv i, de har jeg kastet.

Jeg er et dårlig dårlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sånne skrupler du... :fnise: Det er vel kanskje påskegodt på tilbud nå også -farlig, farlig...

Enkelte av oss har ikke tenkt oss innom noen butikk før fredag. Enkleste måten å motstå fristelser på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et dårlig dårlig menneske.

Nå skal du ikke overdrive da :kose:

Enkelte av oss har ikke tenkt oss innom noen butikk før fredag. Enkleste måten å motstå fristelser på. :jepp:

Enkelte av oss har vært borte store deler av påsken og må fylle oppkjøleskapet -jeg hadde ikke engang brød til matpakka i dag :ler:

Den hørtes spennende ut! Må prøves. :)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...