Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Faerie

Jeg har også fått trådsneller, og jeg venter på bambuspinner, og jeg er temmelig arg på den idiotiske ressursbruken til hobbyklubben.

Ellers er jeg fortsatt ikke interessert i fotball og jeg fikk ikke lyst til å se shopoholikerfilmen, og jeg har hørt JT-singel, akkompagnert av et barn som hylte "SLÅ AV!!!".

Og jeg har ingen kulturelle begivenheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt -du er oppdatert? :fnise: Godt å høre at barnet har litt musikk-smak :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie
:hoppe: Kanskje det kommer til meg i morgen? Jeg fikk bok i går forresten Skravla, tusen takk. Minsten har sjekket om den duger til å bli kastet i golvet og det gjør den. :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Kanskje det kommer til meg i morgen? Jeg fikk bok i går forresten Skravla, tusen takk. Minsten har sjekket om den duger til å bli kastet i golvet og det gjør den. :roll:

Det er viktig å kvalitetsjekke bøkene før de blir lest vet du... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje boken ikke var så spennende som forventet og derfor ble kastet i gulvet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rooibush med blåbær er god :kaffekopp:

Vi må vel bestille billetter til St hanshelgen og bursdagshelgen i morgen?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tørke. Men vann til lunsj :dusje: (eneste vannsmiley jeg fant :fnise: )

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker eplejuice. :opplyser:

Og jeg dusjer aldri i lunsjen. :ler: Ja da... jeg vet det ikke var det du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Bokklubbens søkemotor er ganske kreativ når jeg søker på "Spellemann på taket" og den, i mangel av treff, forslår "spellemann på badet" i stedet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...