Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krynkel
Nå står den i min også, men jeg har ikke sett den ennå...

"Ennå" som i EVER, eller som i etter at du fikk den i hylla di??

Se den i kveld, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database...

Ja det er alltid en hake ved alt. :ler:

Som den egoist jeg er, så vil jeg heller ha deg i Oslo enn i Trondheim altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil begrense sms-stemming

Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende.

Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD!!!!!!!!!!!!! :sjokk:

Jeg satte jo på en klesvask for MANGE TIMER siden! :sjokk:

Hvem sa noe om DØD HJERNE!??!?!

:husarbeid:

Klesvasken overlever sånt, Krynkel :klem:

Jeg tror jeg er KG-tåkelagt.

Mener du at vi tåkeprater her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel

Klem til kamela for godord. :klem:

Daria: Selv om de vil ha mastergrad, så er det jo lov å prøve! Kan jo være den beste søkeren til slutt!

.p

men jeg vil og ha deg her i øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil begrense sms-stemming

Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende.

Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på?

Jeg syns heller tv-kanalene bør begrense antall ganger man faktisk må stemme jeg. Det er for mange runder og finaler! Bare for å melke det så mye de kan. Jeg gadd ikke stemme under MGP flere ganger på samme låta. :forvirret:

Forøvrig er jeg enig i at foreldrene bør ha et visst oppsyn. Skorpa har kontantkort i sin mobil og blir det brukt på tøys, er den vekk. Men hun er jo bare 11.

Det er vel noen 16-åringer som har tv på rommet eller er hjemme alene, og da kan man jo ikke følge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo strengt tatt ikke stemme... Joda, tv-kanalene legger opp til runde på runde for å tjene mer penger, men man velger jo selv om man faktisk vil bruke penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria: Selv om de vil ha mastergrad, så er det jo lov å prøve! Kan jo være den beste søkeren til slutt!

.p

men jeg vil og ha deg her i øst.

Hvis de trenger noen med mastergrad i databaser og ender opp med meg som den beste søkeren, synes jeg synd på dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Bibbliotek: Deres tap/gevinst.

Telefon og barn: Det går an å sperre telefonen for enkelte type tjenester. (Check!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig snakket jeg og en kollega om hvor deilig det var med lys og sol på vei til jobb. Nå snør det... :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...