Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*HOSTHOST*

Gjest Krynkel
Skrevet (endret)

Jeg har bare bodd i 4 fylker. Jeg tror du slår meg. :filer:

Endret av Krynkel
Skrevet

Nope -4 på meg også. Eller forresten, regner man med folkehøgskoleåret, blir det jo fem. Men spør du folkeregisteret, har jeg bare bodd i tre... :ler:

Skrevet

Folkeregisteret rakk ikke henge med i svingene! :ler:

Skrevet
Nope -4 på meg også. Eller forresten, regner man med folkehøgskoleåret, blir det jo fem. Men spør du folkeregisteret, har jeg bare bodd i tre... :ler:

Ja, du bør definitivt ikke glemme det året på folkehøgskole. Husk hvilket vakkert fylke du bodde i da. :hjerter:

Skrevet

Hvorfor er avsnittsinndeling så mye vanskeligere når man skriver digitalt? Både mamma og mormor skriver mail som ser ut som stream of conciousness-dokumenter, helt uten linjeskift og avsnitt. Kanskje jeg må gi et lynkurs i bruk av enter-tasten...

Skrevet
Folkeregisteret rakk ikke henge med i svingene! :ler:

Det var ikke alt de trengte å vite :Hehe:

Da jeg begynte å jobbe på skole, måtte jeg levere politiattest. På søknaden måtte jeg føre opp adresse for de siste fem årene -de hadde avsatt en hel linje. La ved eget ark, jeg... :fnise:

Ja, du bør definitivt ikke glemme det året på folkehøgskole. Husk hvilket vakkert fylke du bodde i da. :hjerter:

:ler:

Skrevet

Jaggu har jeg bodd i 4 jeg også! :overrasket:

Skrevet
Jammen... Bare fordi jeg en kort periode nesten bodde i Troms... :snurt:

Der ser du!

Jaggu har jeg bodd i 4 jeg også! :overrasket:

Bare bodd i 2, jeg!

Skrevet

Jeg slår dere jeg. Jeg har bodd i fem fylker. :nigo:

Gjest Krynkel
Skrevet

Skal jeg si hvor mange ulike hus og leiligheter jeg har bodd i fra jeg ble født? :filer:

(I think no!)

Skrevet

Jeg har bodd i 10-13, avhengig av hvordan man velger å definere det...

Skrevet
Jeg har bodd i 10-13, avhengig av hvordan man velger å definere det...

Slår deg der også jeg. Har bodd i 16 forskjellige hus hittil i livet. :nigo:

Skrevet

Du har hatt noen flere år å fordele det på også da :tunge1:

Skrevet

Jada... :babysmokk:

Gjest Krynkel
Skrevet

Fra jeg var 16 og flyttet på hybel og til nå, har jeg bodd 10 steder. Har ikke vært folkeregistrert alle de stedene, da. :fnise:

Skrevet

Har bodd 5 steder i 2 fylker. :Nikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...