Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikke så effektiv i går -men man skal vel ikke forvente det to dager på rad :fnise: Mest lesing, brodering og tv, samt betaling av regninger (aldri gøy...) og sylting av rødbeter. Og Oscar, da... Fine kjoler, rørende øyeblikk (ja da, det ble litt fuktig i øyekroken ved flere anledninger) og et par politiske taler, men ingen skandaler av noe slag. Og jeg hadde vel knapt sett noen av de nominerte filmene...

Forøvrig er det overraskende deilig -og overraskende lett -å holde seg unna KG...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får jeg treff som gjør at jeg stopper et øyeblikk på min vandring i bibliotekkatalogen -tittelen En liten lubben tysker på vei opp av et badekar, for eksempel... :fnise:

Og apropos små tyskere, så ser jeg på haugenbok.no at bind 3 i Pondus: Eliteserien har kommet -da bør jeg jo få pakke snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg griner nesten jeg :grine:

Først så tar Norge gull og så er det så utrolig rørende å se Kjølstad ta seg av kameraten sin etter målgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det gull? :bolledeig:

Dagbladet "live" på nettet er åpenbart ikke så live som de skal det til... *oppdaterer som en gal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det gull? :bolledeig:

Dagbladet "live" på nettet er åpenbart ikke så live som de skal det til... *oppdaterer som en gal*

Ja, det ble gull til Ola-Johan. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag synes vi synd på Bill Demong... Så utrolig bittert når de er klare gullkandidater. Og sikkert ekstra vondt at det skjer i lagkonkurransen, så det går utover de andre de andre to også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag synes vi synd på Bill Demong... Så utrolig bittert når de er klare gullkandidater. Og sikkert ekstra vondt at det skjer i lagkonkurransen, så det går utover de andre de andre to også.

Er det mulig!! Det synes jeg var brutalt strengt med tanke på at det er lagkonkurranse og VM. Stakkars mann :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...