Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare Oslo og Akershus som har ferie denne uken? Og Trøndelag? :gruble:

Her også!

Ønsker meg ikke mini-pc. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile! :hoppe: åttlinger frister ikke? :fnise:

Løfte? :klø: Man har da folk til slikt :fnise: En mørk og kjekk ung mann og en gullig pojke från Finland...

Fikk du gjort noe annet enn å se da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Oslo og Akershus som har ferie denne uken? Og Trøndelag? :gruble:

Vestfold har også. I tillegg til Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beste måten å skaffe seg en god morgen på er å skru av vekkerklokka, og på hverdager fører det gjerne til en mindre god formiddag :ler: Men her går alt i ferietempo og korte dager denne uke, så jeg klager ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Programlederen innrømmer videre at det godt kunne vært han som var med barn - dersom skjebnen hadde villet det slik.

Dagbladet mener at Per Sundnes kunne overvunnet biologien med skjebnens hjelp... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag -praktisk talt helg :ler:

Ute er det :snø: og mer skal det bli :hoppe: jeg skal ikke lenger enn til butikken i helga, så for min del kan det komme mye :jepp: Sofa og vintersport og håndarbeid og besøk og skravling og te og muffins -det burde bli en fin helg...

*jobber fortsatt med å fordøye Turboneger/Jesus-nyheten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snø: = :sur::kjefte: Skravla

Jeg skal heller ikke ut i helgen, bare sløve inne med omtrent det samme som deg. Minus besøk....... og muffins. :fnise: Men jeg har en pakke sjokoladeterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snø: = :sur::kjefte: Skravla

:fnise:

Jeg skal heller ikke ut i helgen, bare sløve inne med omtrent det samme som deg. Minus besøk....... og muffins. :fnise: Men jeg har en pakke sjokoladeterapi.

Tenke jeg skulle teste ut bailys-muffinsene nå som viktige råvarer er i hus :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...