Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er utrolig vakkert ute nå ja :Nikke:

Tok frem fløyta og spiller morgenstemning nå, når solen stikker sine første stråler over fjellet her. Snøen ligger tung i trærne opp fjellsiden her, og det er helt stille ute.

Nesten som å være på fjellet :jepp:

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå har vi hatt snø og vinter, så nå er det på tide med vår og bare veier. Solen som varmer deilig.

Skrevet

4 dager vinter holder? :fnise:

Skrevet

Det er alt for mye spør du meg. :ler:

Skrevet
Men nå har vi hatt snø og vinter, så nå er det på tide med vår og bare veier. Solen som varmer deilig.

Jada, om et par måneder så ;)

Alt for mye for Skravla !

Det er alt for mye spør du meg. :ler:

Det passer vel best med snø på julaften fra klokka 12 til 24 eller noe sånt, da :lur:

Skrevet

Det er til og med litt snø her nå! :danser: Og minus fire grader, :sol:

Nydelig. :)

Skrevet

Jeg har alltid sagt at snø er passende i desember, men så er det nok. :Nikke:

Skrevet (endret)

Snøen kan ligge til etter Holmenkollsøndagen i midten av mars -etter det er vinteren over.

Endret av Daria
Skrevet
Snøen kan ligge til etter Holmenkollsøndagen i midten av mars -etter det er vinteren over.

Jeg kan vel strekke meg så langt som å si at snø er greit utenfor ring 3. :filer: Men ikke forvent besøk av meg da. :ler:

Å vasse i snø er boring og kaldt.

Skrevet

Du er så overveldende positiv og generøs... :ler:

Skrevet
Du er så overveldende positiv og generøs... :ler:

Og ikke minst tålmodig. :hoho:

Skrevet

Skravla i et nøtteskall... :rulle:

Skrevet

I dag er jeg en vandrende dyne :fnise: Har en svær, tykk jakke som får meg til se ut som om jeg er halvannet meter bred, tønneformet og har pakket meg inn i dynen heller enn å ta meg bryet med å kle på meg :ler: Det kjennes sånn ut også, men den er veldig god og vam :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...