Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg begynte med Nessun Dorma, som Wadjet så elskverdig hadde lenket til i bloggen min, og derfra var jo veien kort til Kven er eg og Kom til meg (Fantines død)...

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk våken i dag... :Gjesp:

Hjem nå -hente pakker, lage middag *sulten* Hadde egentlig tenkt meg på kino i dag, men jeg tror det utgår -å betale for å sitte behagelig i et mørkt rom relativt sent på kvelden kan fort bli bortkastede penger i dag, kjennes det ut som... :søvn: :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med å sitte opp og se The Tudors blir muligens litt borte når jeg bruker mesteparten av tida på å lete etter informasjon om alle personene og hva som vil skje på Wikipedia... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel

hæh! Tudors! Minner meg på at jeg tok det opp da det gikk på NRK for tusen år siden??? Men jeg har da ikke sett det? Og det er da ikke på digitalboksen? What!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Meja!

Hæ? Ser du på det nå? Hvor?

Trodde ikke det gikk før om en time på SVT2?

hæh! Tudors! Minner meg på at jeg tok det opp da det gikk på NRK for tusen år siden??? Men jeg har da ikke sett det? Og det er da ikke på digitalboksen? What!?

Første sesong går i reprise på nrk3 på torsdager, det er vel sesong 2 som går på SVT. Men jo mer jeg leser på Wikipedia, jo flere faktafeil finner jeg og jo mer irritert blir jeg, så det spørs vel hvor lenge jeg holder ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Meja!

Første sesong går i reprise på nrk3 på torsdager, det er vel sesong 2 som går på SVT. Men jo mer jeg leser på Wikipedia, jo flere faktafeil finner jeg og jo mer irritert blir jeg, så det spørs vel hvor lenge jeg holder ut...

Ah! men jeg håper sesong 2 kommer på norsk tv også snart. Jeg har ikke fått sett alle på SVT. Det går jo så seint (selv for meg).

Jeg digger den serien uansett faktafeil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Dagsrevyen om hundeadopsjon fra spania. Hva med å henvende seg til FOD og redde en hund der -det er nok å ta av -heller enn å bruke store ressurser på å frakte hunder usett over hele Europa? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ser på Dagsrevyen om hundeadopsjon fra spania. Hva med å henvende seg til FOD og redde en hund der -det er nok å ta av -heller enn å bruke store ressurser på å frakte hunder usett over hele Europa? :klø:

Vel.... noen gjør hva som helst for å komme på TV. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra bloggen til kunnskapsminister Bård vegar Solhjell:

Eg får ta meg ein tur til Regjeringas bedriftshelseteneste, eller Snåsamannen som vi kallar han.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...