Skravla Skrevet 21. januar 2009 #3781 Del Skrevet 21. januar 2009 Enig med du.... Kåre Norum reagerte også på dette. Leste ikke artikkelen men har hørt det på radio i dag. Men ser jo nå at det også er kommentert i artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. januar 2009 #3782 Del Skrevet 21. januar 2009 Snackspress på Ringen kino Mulig jeg skal revurdere planene mine om å avlegge Ringen et besøk med det første. Hvis jeg ønsker godteri (brus og popcorn er aldri aktuelt), så velger jeg å kjøpe det selv, jeg vil ikke bli påtvunget det. Herlighet for noe tøys!! Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3783 Del Skrevet 23. januar 2009 Stakkars dagboken er litt forsømt for tiden -kombinasjonen blogg og KG-nedtrapping kan gi sånne resultater... Det ligger an til en planløs helg, med pendling mellom sofa/broderi/tv, symaskin og generelt forefallende aktiviteter. Det er alltid gøy med sosiale helger, farting og kulturelle utskeielser, men det er ganske deilig med noen sose-helger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. januar 2009 #3784 Del Skrevet 23. januar 2009 Stakkars dagboken er litt forsømt for tiden -kombinasjonen blogg og KG-nedtrapping kan gi sånne resultater... Det ligger an til en planløs helg, med pendling mellom sofa/broderi/tv, symaskin og generelt forefallende aktiviteter. Det er alltid gøy med sosiale helger, farting og kulturelle utskeielser, men det er ganske deilig med noen sose-helger også Jeg skal sose rundt helt i i morgen ettermiddag. Aner ikke om søndagen blir her i Oslo eller annet sted. Kommer helt an på om jeg rekker siste bussen hjem på lørdag kveld. Overnatter du neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3785 Del Skrevet 23. januar 2009 Så langt har jeg ikke tenkt ennå -det er jo en hel uke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 23. januar 2009 #3786 Del Skrevet 23. januar 2009 Dagboken løper sikkert ikke avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. januar 2009 #3787 Del Skrevet 24. januar 2009 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3788 Del Skrevet 24. januar 2009 :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. januar 2009 #3789 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva har du kjøpt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3790 Del Skrevet 24. januar 2009 Mest mat Og litt smådill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3791 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg sett det også -en kunstløper på ski -på isen Med skøytejern under, dog... Men det er da litt pinlig for kommentatoren at han påstår at det ene paret danset til Verdis "La Traviata" når de vitterlig danset til "Tårnarien" fra Tosca -av Puccini. Det er jo ikke akkurat et ukjent stykke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2009 #3792 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg sett det også -en kunstløper på ski -på isen Med skøytejern under, dog... Men det er da litt pinlig for kommentatoren at han påstår at det ene paret danset til Verdis "La Traviata" når de vitterlig danset til "Tårnarien" fra Tosca -av Puccini. Det er jo ikke akkurat et ukjent stykke... Jeg vet da om flere som kunne klart å bomme på de to stykkene. Men jeg har da heldigvis vett nok til å la være å kringkaste det på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3793 Del Skrevet 26. januar 2009 Drømmepassasjeren satt i samme vogn som meg på toget i dag -han som både spiller så høyt at jeg kan høre hans musikk gjennom min egen og som i tillegg har tatt sitt daglige bad i aftershave, så han nærvær kan anes i hele vognen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. januar 2009 #3794 Del Skrevet 26. januar 2009 Stakkars dagboken er litt forsømt for tiden -kombinasjonen blogg og KG-nedtrapping kan gi sånne resultater... Det ligger an til en planløs helg, med pendling mellom sofa/broderi/tv, symaskin og generelt forefallende aktiviteter. Det er alltid gøy med sosiale helger, farting og kulturelle utskeielser, men det er ganske deilig med noen sose-helger også ER DU SYK ? Drømmepassasjeren satt i samme vogn som meg på toget i dag -han som både spiller så høyt at jeg kan høre hans musikk gjennom min egen og som i tillegg har tatt sitt daglige bad i aftershave, så han nærvær kan anes i hele vognen... For en strålende start på en ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3795 Del Skrevet 26. januar 2009 Statistiske undesøkelser passer sjelden i arbeidstiden... Men selvfølgelig kan han ringe igjen senere i dag -jeg har da nummervisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. januar 2009 #3796 Del Skrevet 26. januar 2009 Statistiske undesøkelser passer sjelden i arbeidstiden... Men selvfølgelig kan han ringe igjen senere i dag -jeg har da nummervisning Men sykehus som ringer på hjemmetelefonen, enda de vet jeg jobber. Og de ringte mobilen også, men ga blanke i å legge igjen besjed. Nummervisningen er bare til sentralbordet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3797 Del Skrevet 26. januar 2009 Telefonen har visst ligget i veska på lydløs siden jeg kom hjem. Ikke at det var bevisst da -jeg hadde jo glemt det for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. januar 2009 #3798 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, sææærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. januar 2009 #3799 Del Skrevet 26. januar 2009 Skjønte ikke dette med snackspress, jeg. Det gjaldt kanskje ikke for nettkjøp? Jeg var der nemlig nylig og fikk ikke med meg noe slikt. Men det stinket jo popcorn i salen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3800 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, sææærlig.. Det er helt sant Han hadde uansett ikke ringt igjen... Skjønte ikke dette med snackspress, jeg. Det gjaldt kanskje ikke for nettkjøp? Jeg var der nemlig nylig og fikk ikke med meg noe slikt. Men det stinket jo popcorn i salen da Det gjelder sikkert bare hvis man kjøper på stedet -er vel ikke så lett å prakke på noen popcorn over nettet. Men popcornstank høres jo lekkert ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg