Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, jeg missa mester-programmet! :sur:

Du gikk ikke glipp av så mye...

:vinke:

:hallo:

Hva bedriver den damen en lørdagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da bra at jeg ikke gikk glipp av så mye. Men jeg kjenner noen som er med, og da er det litt morsommere med sånt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil takke konkurrentene mine, som ikke kastet lenger enn meg i OL-finalen. Det hjelper veldig."

En generøs Andreas Torkildsen har skjønt hva som er viktig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil fri på tv

Vi har alle våre lyster, og hvis folk vil fri på tv, så gjerne for meg -så lenge det ikke er meg de frir til -jeg har da av-knapp på tven. Men akkurat når det gjelder dette:

En mann vil fri utkledd som Max Mekker

føler jeg likevel det er på sin plass med et rungende hvorfor??!?

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*parfymeforgifta*

Dagens tips: Parfyme skal være en diskre antydning, den skal ikke slå ut folk på flere meters avstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant Daria. Jeg prøvde en parfyme i går som lukta gammel innrøyka boblejakke neddynket av parfyme.

Mht Mester-programmet så var det en stor hit blant de yngre i familien så fredagskosen med barn som sovner på sofaen går som vanlig til tross for fraværet av Beat for Beat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant Daria. Jeg prøvde en parfyme i går som lukta gammel innrøyka boblejakke neddynket av parfyme.

Den hørtes jo tiltalende ut... *urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg trykket på en knapp og så ble hotmailen min lilla :bolledeig:

Å hvordanhvordanhvordan?? *vil også ha lilla hotmail*

"Jeg vil takke konkurrentene mine, som ikke kastet lenger enn meg i OL-finalen. Det hjelper veldig."

En generøs Andreas Torkildsen har skjønt hva som er viktig :ler:

:hoho: herlig

Vil fri på tv

Vi har alle våre lyster, og hvis folk vil fri på tv, så gjerne for meg -så lenge det ikke er meg de frir til -jeg har da av-knapp på tven. Men akkurat når det gjelder dette:

føler jeg likevel det er på sin plass med et rungende hvorfor??!?

Det kan jeg enkelt svare deg på:

Fordi at dersom de ikke hadde en original idè ville de aldri bli plukket ut til å delta på programmet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvordanhvordanhvordan?? *vil også ha lilla hotmail*

Options ->Themes

Det kan jeg enkelt svare deg på:

Fordi at dersom de ikke hadde en original idè ville de aldri bli plukket ut til å delta på programmet :roll:

Selvfølgelig. Og det viktigste er jo å få fri på tv, så da får man bare leve med Max Mekker-kostymet...

:opplyser: Til alle potensielle friere: Enhver mann som frir utkledt i noe Geir Børresen har hatt på seg, vil få nei på prinsipielt grunnlag :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Options ->Themes

Selvfølgelig. Og det viktigste er jo å få fri på tv, så da får man bare leve med Max Mekker-kostymet...

:opplyser: Til alle potensielle friere: Enhver mann som frir utkledt i noe Geir Børresen har hatt på seg, vil få nei på prinsipielt grunnlag :opplyser:

Det så ut til å være en etterligning av kostymet bare...ville det fått deg til å endre mening?? (Geir Børresen vil jo da teknisk sett aldri ha hatt kostymet på seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...