Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en søt smekke med Princess på i dag, kanskje den hadde vært noe?

:fnise:

Skrevet

Ser gammelt konsertopptak av Espen Lind med hvit frakk og blå extensions -han er jo lekker, da... :sikle:

Skrevet

Hører på BB jeg. Ikke lenge før jeg må rydde vekk juleplatene nå. Så jeg må nyte det mens jeg kan... :jepp:

Skrevet

*tørker tårer etter siste episode av Cranford* :trist:

Skrevet (endret)

Å zappe fra britisk kostymedrama til American Pie ble litt for brutalt. Se en episode av Stolthet og fordom mens jeg venter på Dolly Parton-konserten, kanskje :idesmil: Mr Darcy... :rødme:

Endret av Daria
Skrevet
Ser gammelt konsertopptak av Espen Lind med hvit frakk og blå extensions -han er jo lekker, da... :sikle:

Utseendet hans er greit, men det hadde vært fint om han kunne legge av den affekterte og sleske stilen... :ler:

Skrevet

Han kan du få beholde helt for deg selv (med mindre kona hans protesterer :fnise: ). Men han gjør imponerende mye bra :jepp:

Skrevet

Når et plagg hverken ligger i skuffen, i skittentøyet eller i haugen med rent tøy som skjuler sofaen -hvor kan det ha gjemt seg da? :klø:

*leter mer*

Skrevet (endret)

:danser:

:tree: Da vil jeg ønske deg et :tree:

Godt nytt år!

:skaal:

Endret av Loevinna
Skrevet

Godt nytt år! :danser:

Kaldt jo :fryser: Gå og tine i :dusje: kanskje...

Skrevet

Sitter innpakket i sjal og hutrer jeg også. Tror det henger sammen med at jeg er en smule :Gjesp:

Skrevet

Man blir ofte litt frossen av det ja. Trir det blir en relativt tidlig kveld :Gjesp: (tidlig = før midnatt :opplyser: )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...