Daria Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3481 Del Skrevet 8. desember 2008 Så "Santa Who?" med Leslie Nielsen.... ikke så morsom /julete som forventet. Så startet jeg å se "Sixteen candles", men måtte gi opp. Skulle sove en times tid og sov i 3.... :shy: Dette er ikke msn... Blir en sen kveld på deg i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. desember 2008 #3482 Del Skrevet 8. desember 2008 Enten sen kveld eller tidlig kveld.... er tydeligvis ikke helt våken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2008 #3483 Del Skrevet 8. desember 2008 Da kan vi endelig vinke adjø til Hareide som landslagssjef! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3484 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke noe stort savn... *vil ha Eggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2008 #3485 Del Skrevet 8. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3486 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes det er direkte ufint av P4 å spille både Mika og James Blunt i løpet av det drøye kvarteret jeg bruker på å våkne. Hva med å i det minste prøve å gi lytterne en god start på dagen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. desember 2008 #3487 Del Skrevet 10. desember 2008 Hører på Midtnytt jeg. Igrunnen en behagelig start på dagen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3488 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg klarer ikke helt å ta Mads Larsen på alvor, eller i det hele tatt skjønne hvor han vil hen. Mener han virkelig at det største problemet i kjønnskampen i dag er at menn ikke får nok sex, og at det er kvinnenes ansvar å sørge for at de får det? I så fall, til orientering for herr Larsen: 1) Sex er ikke en rettighet, ingen har krav på å få sex i hverken små eller store mengder. 2) Ønsker du å framstå som en seriøs debattant, kan det være en fordel å droppe setninger av typen: "Selv har jeg i år hatt flere sexpartnere enn 95 prosent av leserne dine [Kathrine Aspaas, Aftenposten] kommer til å ha i løpet av et liv." Intenst selvskryt, uansett tema, virker både umodent og mot sin hensikt -noen gang hørt uttrykket "Methinks he doth protest too much"...? 3) God tur til Buenos Aires, får håpe du finner en mer frisinnet debatt der enn den trangsynte norske du tydligvis hever deg over. Det er ikke sikkert den vil savne deg heller... Endret 10. desember 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. desember 2008 #3489 Del Skrevet 10. desember 2008 Orker ikke lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. desember 2008 #3490 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3491 Del Skrevet 10. desember 2008 Pussig hvor mange gjester man får her inne bare ved å skrive ordet "sex"... Eller var det "Mads Larsen" som trakk, tro? Tror jeg sover litt lite for tida Og legge seg tidlig er jo oppskrytt, i går var jeg ikke hjemme før i dag, og kom meg selvfølgelig ikke i seng sånn helt uten videre. Godt jeg får Skravla på besøk i helgen, vi legger oss jo alltid tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3492 Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke helt med nei -jeg presterte nettopp å hulle et ark på feil side For jeg er sløv uten dop... Eller... Jeg har fått høre om det lokale fleinsoppstedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. desember 2008 #3493 Del Skrevet 10. desember 2008 Pussig hvor mange gjester man får her inne bare ved å skrive ordet "sex"... Eller var det "Mads Larsen" som trakk, tro? Tror jeg sover litt lite for tida Og legge seg tidlig er jo oppskrytt, i går var jeg ikke hjemme før i dag, og kom meg selvfølgelig ikke i seng sånn helt uten videre. Godt jeg får Skravla på besøk i helgen, vi legger oss jo alltid tidlig :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. desember 2008 #3494 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ikke helt med nei -jeg presterte nettopp å hulle et ark på feil side For jeg er sløv uten dop... Eller... Jeg har fått høre om det lokale fleinsoppstedet... Dukket det opp flere gjester nå? Endret 10. desember 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3495 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan merke tips-glasset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2008 #3496 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan merke tips-glasset... Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3497 Del Skrevet 11. desember 2008 Alltid festlig med gode og kreative venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2008 #3498 Del Skrevet 11. desember 2008 Alltid festlig med gode og kreative venner... Herregud.... det er jo galskap. *ønsker meg ikke sånne kreative venner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2008 #3499 Del Skrevet 11. desember 2008 Det snør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3500 Del Skrevet 11. desember 2008 :snø: her også (de er ganske flinke til å strø i sentrum *beroliger*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg