Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Det kom som et sjokk på deg også at du allerede hadde fått filmen? :fnise:
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ny mail fra Bokklubbene: "Leveringsbekreftelse utsendt ved en feiltagelse... blablabla... du skal allerede ha mottatt denne filmen" Næh, virkelig? :fnise:

:hoho: Fantastisk!!

Skrevet
Var andre tider da daten din spilte på landslaget ja. :jepp:

:skratte:

Skrevet
Fikk mail fra Bokklubbene i dag om at nå sender de meg Mamma Mia. Fint det -bortsett fra at jeg fikk filmen -fra dem - i forrige uke. Et forsøk på å skjule at de egentlig har sendt ut altfor tidlig? :fnise:

Ny mail fra Bokklubbene: "Leveringsbekreftelse utsendt ved en feiltagelse... blablabla... du skal allerede ha mottatt denne filmen" Næh, virkelig? :fnise:

Fikk også de mailene. :hoho:

Skrevet

:Gjesp:

I dag er jeg trøtt og kald og giddalaus -sofa, kakao, bok og youtube høres mye mer fristende ut enn jobb :sukk: Jaja, det er fredag og snart lunsj, på spiserommet er det varmt og en varmdrikksmaskin med drikkelig kakao *håper jeg har kronestykker*

5 timer til helg...

Skrevet (endret)

Det er guffent ute i dag :fryser:

Endret av Spiss
Skrevet

Nå har jeg tint og drukket kakao -det hjalp :jepp: Og ledd litt -det hjelper også. Det viser seg at det finnes lykkelige individer på huset som aldri har hørt om Jan Thomas :dåne: *grønn av misunnelse*

3,5 timer til helg...

Skrevet

:hoho:

Går det an å ikke ha hørt om ham..

Skrevet

Tydeligvis. Men til dere forsvar snakker vi om folk på 60+ da -ikke helt primærmålgruppen til TopModel... :fnise:

Skrevet
Nå har jeg tint og drukket kakao -det hjalp :jepp: Og ledd litt -det hjelper også. Det viser seg at det finnes lykkelige individer på huset som aldri har hørt om Jan Thomas :dåne: *grønn av misunnelse*

3,5 timer til helg...

:hoho:

Skrevet

1,5 time... *føler at ordene "enspora" og "dårlig arbeidsmoral" er helt malplasserte her inne i dag...*

Skrevet

Oj, det må føles ganske spesielt! :overrasket:

Leste du denne? :sjokk::spy: Men det var godt det ikke var noen svulst da...

Skrevet
Oj, det må føles ganske spesielt! :overrasket:

Leste du denne? :sjokk::spy: Men det var godt det ikke var noen svulst da...

:spy:

Skrevet

Jeg har en følelse av at det er en link jeg ikke skal åpne mens jeg spiser...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...