Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig hvor mye rart man har liggende -neongrønne skolisser er for eksempel alltid kjekt å ha i bakhånd... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fortsetter tømmingen av kurven med det rare i*

3 kabler -de hører sikkert til noe... :klø:

Et par bittesmå, lysegrønne babysokker, kjøpt på ferie i Italia. Nei, jeg driver egentlig ikke og hamstrer til kommende barn... Var i en liten kystlandsby og vandret litt utenom handlestrøket i smale gater med hvite hus, da en eldre signora som satt ute og strikket ropte meg opp til meg. Hun hentet fram en hel kurv med små babysokker hun tydligvis solgte mens hun skravlet ivei på italiensk. Jeg kunne jo ikke la være å kjøpe -det er sånne opplevelser som gblir morsomme minner. Så jeg har et par forseggjorte håndstrikkede sokker liggende i påvente av en baby... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eliza, where the devil are my slippers?

Har slanget meg på sjeselongen med te og pizza og sett My Fair Lady i nesten tre timer -en utmerket måte å tilbringe lørdag kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo greit å være forberedt til det meste! :ler:

Ja da er det jo bare å sette i gang produksjon av det som kan bruke de sokkene da :ler:

Der haster da ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg med Mrs. Henderson presenterer... fornøyelig dame det der.

My fair lady er det lenge siden jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Henderson har stil :Nikke: Og Will Young passer særdeles godt som homofil cabaretsanger :ler:

My fair lady kan lånes om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Henderson har stil :Nikke: Og Will Young passer særdeles godt som homofil cabaretsanger :ler:

My fair lady kan lånes om ønskelig.

Will Young var særdeles passende.....

Det er ønskelig, men jeg vet ikke om jeg rekker å se den før etter den 25. altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke planer om å se den igjen umiddelbart, så det haster ikke... Skal jeg ta den med tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...