Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagsavisen har et utvidet kulturbegrep -kulturnyhetene jeg abonnerer på derfra inkluderer både restaurantanmeldelser og sjakknytt. Det første har jeg stor glede av, men det siste klarer jeg meg fint uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dusjet, vært på posthuset og hentet en pakke fra cellbes. Var 2 tunikaer jeg hadde bestilt. Ikke så aller verst. Får se hvor lenge de funker. Var masse folk på posten så jeg snoket litt blant cd og dvd. Fulgte en CD og en DVD med hjem gitt. Stemmer i gresset av Henning Kvitnes til kr 99,90 og Heidi av Johanna Spyri.

Var innom butikken og til tross for lange køer foran kassene og sjokoladehyller overalt, så er kveldens godteri en flaske Tab-xtra..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sterk da jeg snoket på posten og ingenting ble med meg hjem, selv om det gjerne ville... Var det riktig Heidi da -den hvor de snakker tysk og ikke engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er den engelske. Men jeg ser den og deler den ut til andre trengendene etterpå. :ler: Koster mindre enn et glanset blad. Var 39.90 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, det er den engelske. Men jeg ser den og deler den ut til andre trengendene etterpå. :ler: Koster mindre enn et glanset blad. Var 39.90 for den.

Til hvem, sa du? :fnise:

Jeg siklet litt på en cd med slagere fra 40-tallet til samme pris, men sto imot. Angrer selvfølgelig nå, men posten åpenr ikke igjen før mandag, og da har jeg sikert glemt det forlengst, så jeg overlever nok. :ler:

Er litt lei.., også får jeg lyst til å be ham om å kremte litt.

:fnise:

Har du ikke skjønt det -alle populære norske mannlig sangere er litt hese, det er et krav :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette blitt en slags felles dagbok for Skravla og Daria nå? :ler: I såfall så setter jeg igjen en :kaffekopp: med kaffe og en :kaffekopp: med te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Multi mener jeg har kuppet Utsikten.... :klø:

Og Daria... jeg lager skrivefeilene for å more deg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette blitt en slags felles dagbok for Skravla og Daria nå? :ler: I såfall så setter jeg igjen en :kaffekopp: med kaffe og en :kaffekopp: med te.

Et sted må jo Skravla skravle... :ler:

*drikker te og spiser knekkebrød*

Og Daria... jeg lager skrivefeilene for å more deg. :ler:

Javisst ja... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...