Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte du var et passende offer for en spøk jeg visste du ville tåle. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kamera er veldig kjekt, men vet jo aldri når et flott motiv dukker opp!

:jepp:

Bilde

:hoho:

Skrevet
Tenkte du var et passende offer for en spøk jeg visste du ville tåle. :)

:ler: Og i tillegg fikk jeg brukt min favoritt blandt de nye smileyene :fnise:

Jeg skal forøvrig ikke påberope meg å kunne så mye om økonomi, men jeg visste hvertfall at svaret hadde med inflasjon å gjøre, og ville googlet meg til resten... *smart* :sjarmor:

Skrevet
Det er viktig å gjøre seg litt utilgjengelig og unngå overeksponering hvis man skal beholde populariteten, det har jeg lært av Mia... :fnise:

:hoho:

Nå har jeg sett en husmorfilm til og lært den korrekte måte å tilberede frossenfisk... :ler:

Bør vel ta en økt til med nyttige ting før lørdagskvelden setter inn for alvor. Hvorfro er det forresten ikke noe å se på på tv lenger på lørdagene? :klø:

De filmene tror jeg er bra - har du sett alt sammen?

Hjartet på rette staden som begynner igjen på NRK på lørdag anbefales!

Surt og bittert. Jeg fikk en gigantstor i forrige kasse, og måtte jo prøve å gjøre noe med den, så jeg presset den, varmet juicen og tilsatte vaniljesukker Den ble bedre, mne fortsatt ikke god, så jeg donerte resten til kjøkkenvasken...

Blir den ikke bedre å spise om man filiterer den og tar av de tynne veggene? :klø: Jeg innbiller meg at jeg har hørt noe slikt.

Tidlig 70 talls slankekur besto av hardkoke egg og grapefrukt spist med skje. Del grapefrukten på tvers og spis båtene, ikke skilleveggene.

Mobilen min er visst syk :( Flere har prøvd å ringe meg i dag og kommet rett til svareren til tross for at den har stått på, og jeg har hverken fått beskjed om ubesvart anrop eller ventende meldinger. Måtte prøve et par ganger før jeg fikk ringt ut også, og jeg har måttet krangle med den de siste gangene jeg har skullet lade.

Spørs vel om jeg ikke må på jakt etter ny snart... :sukk:

Har du forsøkt det enkle trikset å skru den av og på?

Oppdatert her - legger inn en arbeidsøkt før jeg går hjem!

Skrevet
De filmene tror jeg er bra - har du sett alt sammen?

De har hvertfall nostalgisk underholdningsverdi -det er jo ikke spillefilmer, mer avanserte reklamefilmer med antydning til plott innimellom.

Hjartet på rette staden som begynner igjen på NRK på lørdag anbefales!

Eller ikke... :fnise:

Skrevet

Jeg synes det er ganske tragisk at Jan Thomas brukes som trekkplaster i en bokfestival...

Skrevet
Jeg synes det er ganske tragisk at Jan Thomas brukes som trekkplaster i en bokfestival...

For meg ville han vært god nok grunn til å holde meg unna hele bokfestivalen. :spy:

Skrevet (endret)

Du tuller?? Er det mulig :hoho:

Forøvrig er mobilkamera ganske kjekke saker. Jeg ser mange rare ting(og det er ikke i fantasien altså :tunge1::ler: ), og da kan jeg ta bilde og vise frem. Bare se her, hvem ville trodd på meg at det vokste en sopp under vann?

Beviset:

Endret av Spiss
Skrevet

Er det en sopp? :klø: Ser ut som en rød røykbombe... :fnise:

Fikk en telefon fra Aftenposten, de hadde et godt tilbud til gamle kunder, og hun påsto til og med at det innebar aftenutgaven, selv på mine kanter. Hope springs eternal... *setter navn på døra og krysser fingrene*

Skrevet
Et helt tilfeldig valgt motiv, antar jeg? :fnise:

:vetikke:

Vært ute og posta som gjest om ting du er for flau til å sørre om ellers eller?her

:hoho: Er det mulig! For et spørsmål! :rulle:

Du tuller?? Er det mulig :hoho:

Forøvrig er mobilkamera ganske kjekke saker. Jeg ser mange rare ting(og det er ikke i fantasien altså :tunge1::ler: ), og da kan jeg ta bilde og vise frem. Bare se her, hvem ville trodd på meg at det vokste en sopp under vann?

Beviset:

Er det en sopp? Det så rart ut!

Skrevet
Fikk en telefon fra Aftenposten, de hadde et godt tilbud til gamle kunder, og hun påsto til og med at det innebar aftenutgaven, selv på mine kanter. Hope springs eternal... *setter navn på døra og krysser fingrene*

Klar for ny episode i serien om Daria og avisbudet som aldri fant fram... :popcorn:

Skrevet

Ja det er en sopp, men jeg tror den er litt utvannet :fnise:

Blir spennende med Aftenposten denne gangen da :ler:

Skrevet

Husker du å ta med den yoga-filmen jeg skulle få låne av deg?

Skrevet

:jepp:

Dvs, den står i hylla ennå, men den er langt fremme i hodet. Bør kanskje tenke på å pakke snart, rekker ikke noe særlig i morgen.

Jeg hadde en gang en passe stor helgetur-bag, lurer på hva som skjedde med den? :klø:

Skrevet

:lol:

Den forsvant... Jeg har faktisk blitt flinkere til å ikke overpakke, tenk :tunge1:

Skrevet

Er det bok i byen?

Klar for ny episode i serien om Daria og avisbudet som aldri fant fram... :popcorn:

*venter sammen med Inlove*

Pakke ja.... burde egentlig vasket klær også. Ja ja... får høre om jeg kan dra tidlig fra jobb i morgen. Innom biblioteket og butikken.

Skrevet

Jeg har forresten bakt togmat -horn fylt med ost og pølse. Nok til deg også, om du tør stole på min lett eksprimentelle oppskrift :fnise:

Skrevet
Jeg har forresten bakt togmat -horn fylt med ost og pølse. Nok til deg også, om du tør stole på min lett eksprimentelle oppskrift :fnise:

:hoppe: Høres fristende ut. Er modig som bare det. :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...