Daria Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #2701 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er ikke slem jeg, men jeg gidder ikke vise hva jeg er for dere bare ler allikevel... *tankeleser* Jeg trodde forøvrig du hadde KG-ferie denne helgen? Næh, ingen grunn til å trekke ting for langt. Men jeg har en helg hvor dataen ikke står på 24 timer i døgnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2008 #2702 Del Skrevet 18. oktober 2008 En hepatittsyk Siv Jensen er observert ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. oktober 2008 #2703 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hun ser sykere ut enn noensinne. Og jeg fatter ikke at hun ikke eier selvkritikk..... kanskje jeg skulle søke jobb som hennes selvkritikk? Dataredusert helg hittil har faktisk vært deilig. Så får vi se hva morgendagen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. oktober 2008 #2704 Del Skrevet 18. oktober 2008 Om neste lørag ved dette leite er vi mette av fårikål og koser oss verre. *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2008 #2705 Del Skrevet 18. oktober 2008 Om neste lørag ved dette leite er vi mette av fårikål og koser oss verre. *gleder meg* Jeg gleder meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #2706 Del Skrevet 18. oktober 2008 En hepatittsyk Siv Jensen er observert ja... Hun ser jo ikke helt bra ut? Hun ser sykere ut enn noensinne. Og jeg fatter ikke at hun ikke eier selvkritikk..... kanskje jeg skulle søke jobb som hennes selvkritikk? Føler at det er en jobb jeg også kunne gjort bra -kanskje hun trenger et selvkritikk-team? Om neste lørag ved dette leite er vi mette av fårikål og koser oss verre. *gleder meg* *mobiliserer uante mengder selvkontroll for å ikke kommentere noe annet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 18. oktober 2008 #2707 Del Skrevet 18. oktober 2008 Næh, ingen grunn til å trekke ting for langt. Men jeg har en helg hvor dataen ikke står på 24 timer i døgnet... Helt ærlig så har jeg ikke merket særlig forskjell jeg... En hepatittsyk Siv Jensen er observert ja... Du måtte se ja Hun ser sykere ut enn noensinne. Og jeg fatter ikke at hun ikke eier selvkritikk..... kanskje jeg skulle søke jobb som hennes selvkritikk? Dataredusert helg hittil har faktisk vært deilig. Så får vi se hva morgendagen bringer. I morgen har jeg datafri, så sant det er fint vær Om neste lørag ved dette leite er vi mette av fårikål og koser oss verre. *gleder meg* Heldiggriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. oktober 2008 #2708 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hun ser jo ikke helt bra ut? Føler at det er en jobb jeg også kunne gjort bra -kanskje hun trenger et selvkritikk-team? *mobiliserer uante mengder selvkontroll for å ikke kommentere noe annet* Kommenter i vei.... ser feilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #2709 Del Skrevet 18. oktober 2008 Helt ærlig så har jeg ikke merket særlig forskjell jeg... Men det har jeg Kommenter i vei.... ser feilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. oktober 2008 #2710 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2008 #2711 Del Skrevet 19. oktober 2008 GOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOORGEEEEEEEEEEEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2712 Del Skrevet 19. oktober 2008 God morgen Har vært våken en stund, spist frokost og lest bok og var på vei inn i dusjen da Skravla sendte sms om Jesus Christ Superstar på tv. Har forlengst konkludert med at jeg a)har sett den før og b)ikke var spesielt begeistret for akkurat denne versjonen, men jeg sitter nå her likevel... Men så snart Gethsemane er ferdig, skal jeg gjøre en nytt framstøt mot badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. oktober 2008 #2713 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg orket ikke å se den. Så noen minutter, men fant frem Finding Neverland på Getboksen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2008 #2714 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hører på Bob Dylan jeg. Men vurderer å sette på en cd med noveller, og ta fram broderiet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2715 Del Skrevet 19. oktober 2008 *setter fram lommetørkler til Skravla* Ettersom det kommer til å bli en ettermiddag med mye sport på tv, burde jeg sikkert slepe baken opp av sofaen og vært litt nyttig nå. Jeg skal bare først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. oktober 2008 #2716 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kommer jeg til å trenge lommetørklær? Har en mistanke om det ja.... Men Johnny Depp er jo bare da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2717 Del Skrevet 19. oktober 2008 Johnny Depp er alltid -og den skotske aksenten er ingen hindring, snarere tvert imot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. oktober 2008 #2718 Del Skrevet 19. oktober 2008 Johnny Depp er alltid -og den skotske aksenten er ingen hindring, snarere tvert imot... Her er det litt og litt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2719 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nydelig, nydelig film Har veldig sansen for Kate Winslet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. oktober 2008 #2720 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nydelig, nydelig film Har veldig sansen for Kate Winslet også. Det var en nydelig film. Lurer på om den bør inn i samlingen. Får jo ikke brent der den ligger. Lurer på om jeg skal begynne på suppen jeg....... :klø: Er vel på tide med middag snart. Har satt på PJ nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg