Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje de var der i fjor også uten at jeg så dem :fnise:

Du skal ikke se bort fra det... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for turen og god tur videre. :klem:

Skrevet (endret)

:Gjesp:

Kom meg hjem til slutt -og slet bare litt med å stå opp i dag...

Kjempekjekt å treffe dere i dag.

Storebror ligger utslått i sengen, med sjørøveren i den ene hånda og "båten" i den andre. Den gaven var midt i blinken! Tusen takk.

Lillebror har bare vært sur i dag, så trenden snudde nok etter at jeg skrøt av ham.

Vi gjorde visst et godt valg der :ler::pirat:

Og dere påstår at dere reiser til Bergen for å se Les Misrable. Men nå vet jeg hva dere egentlig har vært i Bergen for. Avslørt der gitt... :ler:

:fnise::tunge1:

Takk for turen og god tur videre. :klem:

Takk for turen, gleder meg til neste gang :klemmer:

Endret av Daria
Skrevet

God morgen, Daria, kan jeg komme og se på togsamlingen din :hoho:

Skrevet

Av og til er de spydige kommentarene så oppe i dagen at det egentlig er en fornærmelse mot sitt publikum å komme med dem. Jeg skal derfor bare fortelle at Dagbladet i sin anmeldelse av Mia Gundersens nye show kommenterer at Da går det dårligere når hun prøver å være dyp. og Til tider kan den kvinnelige del av publikum mene at vi får se litt for mye Mia., så regner jeg med at dere kan fylle ut resten selv... :fnise:

Skrevet

Jeg kan godt fylle ut resten jeg. Men jeg gidder ikke å ta annet enn kortversjonen: :spy:

Skrevet

Jeg blir altid litt overrasket når jeg ser Black Metal-folk snakke intellingent og artikulert i fulle, velformulerte setninger og ikke i hese grynt. Har tydligvis noen fordommer akkurat der...

Skrevet
Jeg blir altid litt overrasket når jeg ser Black Metal-folk snakke intellingent og artikulert i fulle, velformulerte setninger og ikke i hese grynt. Har tydligvis noen fordommer akkurat der...

Har du fordommer? :dåne:

Skrevet

Eller pønkere... ;)

Skrevet

Pønkere kjenner jeg, så der har jeg ikke fordommer.

Jeg har fått dagens trim... Printeren trengte ny toner, som må hentes i et annet bygg. Greit nok, jeg noterer ned navnet på printeren og legger i vei. Hverken sjefsguruen eller hjelpeguttene var der, men en annen som satt på kontoret hjalp meg å finne det vi trodde var den riktige. Dere ser hvor dette går, sant? Det var selvfølgelig ikke den jeg skulle ha -min elendige tekniske karma slår til igjen. Så vi vandrer med freidig mot (og ny lapp, hvor jeg også har notert nummere på toneren) ned trapp etter trapp (jeg holder til i øverste etasje, målet i kjelleren -oh, but of course...) i kulde og tåke (dramaqueen? Moi?) til det forgjettede land, hvor sjefguruen har matrialisert seg og kan overlevere den hellige gral til erstattning for kopien jeg ble avspist med i første runde. Triumfferden tilbake ble gjennomført med heis -man skal jo ikke overanstrenge seg... :fnise:

Skrevet

Uff nei, du må ikke finne på å overanstrenge deg. Tenk hvilke konsekvenser det kan få hvis du blir for sprek...

Skrevet
Av og til er de spydige kommentarene så oppe i dagen at det egentlig er en fornærmelse mot sitt publikum å komme med dem. Jeg skal derfor bare fortelle at Dagbladet i sin anmeldelse av Mia Gundersens nye show kommenterer at Da går det dårligere når hun prøver å være dyp. og Til tider kan den kvinnelige del av publikum mene at vi får se litt for mye Mia., så regner jeg med at dere kan fylle ut resten selv... :fnise:

I spalten Mia i dag (som ikke skal bli en vane -jeg lover :fnise:) meldes det om at folk Det endelige beviset på at all PR ikke nødvendigvis er god PR, og at overeksponering ikke er av det gode.

Uff nei, du må ikke finne på å overanstrenge deg. Tenk hvilke konsekvenser det kan få hvis du blir for sprek...

Nemlig. Alt med måte :Nikke:

Skrevet

Snakker vi om "Tatt av plakaten etter en forestilling"-forestillngen jeg nettopp så tabloidoverskrift om i butikken?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...