Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så nært, men akk så fjernt... :sukk:

Men skal man vinne straffekonk så må man jo klare å sette ballen i mål. Og det var jo et par straffer der som ikke akkurat imponerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Kjempekjekt å treffe dere i dag.

Storebror ligger utslått i sengen, med sjørøveren i den ene hånda og "båten" i den andre. Den gaven var midt i blinken! Tusen takk.

Lillebror har bare vært sur i dag, så trenden snudde nok etter at jeg skrøt av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange vegrer seg mot å gå på kino alene,. Har kost meg med film i kinomørket og gleder meg til flere av filmene jeg vil se kommer ut hit -det ser ut til å bli en bra kinohøst :jepp: Og for en luksus å ha kinoen rett rundt hjørnet :bolledeig:

Burde sikkert prøve, men.......

Okay.. skal innrømme at 30 sider å oppdatere seg på ble for mye for meg.. Så ble en Annie her gitt.. Sånn går det når man blir internettlei over lengre tid.. :sjenert:

Hadde bare 12 sider, så det gikk da på et vis ;)

Håper dere har det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Du må ikke spøke med sånt, var i Bergen i fjor akkurat samme helga, og da var det samme messa som var årsak til turen :fnise:

Spøker ikke med den messa jeg, bare med de to som prøver å innbille oss at de skulle på Les Miserable når de egentlig skulle på den messa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...