Skravla Skrevet 29. september 2008 #2341 Del Skrevet 29. september 2008 Herreli, her tilegner dere meg både det ene og andre! Jeps... vi er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 29. september 2008 #2342 Del Skrevet 29. september 2008 -> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. september 2008 #2343 Del Skrevet 29. september 2008 -> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2344 Del Skrevet 29. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. september 2008 #2345 Del Skrevet 30. september 2008 Har de ikke taushetsplikt på Hvaler...? *ikke overbevist* Det lurte jeg på også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2008 #2346 Del Skrevet 30. september 2008 Men hvor i all verden er du i dag Daria? Greit at du har høstferie, men det skal da ikke gå ut over oss. Vi trenger dine daglige oppdateringer her på kg. Uten deg vet vi jo ikke hva som skjer rundt om i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #2347 Del Skrevet 30. september 2008 Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. september 2008 #2348 Del Skrevet 30. september 2008 Snakket hun ikke om noe tog i dag og evt. benytte sjansen til kino eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #2349 Del Skrevet 30. september 2008 Jo jeg husker et tog, men jeg fikk ikke med meg resten. Kanskje en hemmelig avtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. september 2008 #2350 Del Skrevet 30. september 2008 Jo jeg husker et tog, men jeg fikk ikke med meg resten. Kanskje en hemmelig avtale? Kanskje hun er og er på kveldstime hos JM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. september 2008 #2351 Del Skrevet 30. september 2008 Kanskje hun er og er på kveldstime hos JM? Herlig konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. september 2008 #2352 Del Skrevet 30. september 2008 Har de ikke taushetsplikt på Hvaler...? *ikke overbevist* Nei, du skjønner at tydeligvis har Reidar forlatt jobben sin, og det er sikkert derfor jeg ikke har fått stillingen som var ledig i psykiatrien der ute! Jeg skulle jobbe med barne og ungdomspsykiatri, så rent teknisk burde det vært jeg som jobbet med Steffen eller Stefan eller hva han het Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #2353 Del Skrevet 30. september 2008 Kanskje hun er og er på kveldstime hos JM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2354 Del Skrevet 30. september 2008 Men hvor i all verden er du i dag Daria? Greit at du har høstferie, men det skal da ikke gå ut over oss. Vi trenger dine daglige oppdateringer her på kg. Uten deg vet vi jo ikke hva som skjer rundt om i verden... Dere stakkars isolerte... Snakket hun ikke om noe tog i dag og evt. benytte sjansen til kino eller noe? Nettopp Selv om det hverken ble kino eller noe, jeg ble så lenge der jeg var. Kanskje hun er og er på kveldstime hos JM? Hva har jeg sagt om bruk av den smileyen? Forøvrig har vi da jordmødre her også... Nei, du skjønner at tydeligvis har Reidar forlatt jobben sin, og det er sikkert derfor jeg ikke har fått stillingen som var ledig i psykiatrien der ute! Jeg skulle jobbe med barne og ungdomspsykiatri, så rent teknisk burde det vært jeg som jobbet med Steffen eller Stefan eller hva han het Sånn å forstå... Men det er tydligvis bare å komme dettende og kjenne noen i kommunen, så får du frie tøyler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2355 Del Skrevet 30. september 2008 Å, dere ville kanskje vite hvor jeg har vært også? Har besøkt søster og sett nytt hus og lekt med lille niese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #2356 Del Skrevet 30. september 2008 Å leke med små nieser er gull verdt og viktig å prioritere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2357 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Det går ofte en måned mellom hver gang jeg ser henne, og hun vokser så fort. Endret 30. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #2358 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, det går nesten alt for fort!! Men det er morsomt å følge disse små og se stadig nye sprell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2359 Del Skrevet 30. september 2008 Det er mange milepæler i den alderen Hun har akkurat sagt sine første ord -"Bø!" og "ko-ko" Og snakker som en foss (selv om det er mer lyder enn ord) -det gjør jo ingen andre i familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 30. september 2008 #2360 Del Skrevet 30. september 2008 Godt hun har skravlegenet da, så blir hun i alle fall hørt! Her er det bare mamma og pappa, i litt ymse varianter, og mye skrik og skrål, som ingen forstår noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg