Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

8 mile utgår muligens, det var egentlig et kompromiss mellom mannen og meg, siden det er en av få filmer vi kan se sammen. Men sannlig gikk ikke mannen og bikkja og la seg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"Dette vil vi ikke se menn i " -og så illustrerer de med et nærbilde av en godt utfylt mannlig tanga på toppen av hver side. :roll: De har helt rett -dette vil vi ikke se -så se å fjern det bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snilt.

*lurer på hvor på mine overfylte 40 kvadrat jeg kan klemme inn en ekstra varmtvannstank...*

Bytt ut den du har med en større og mer effektiv!

Fire bryllup og en gravferd på TV3 :hjerte:

I løpet av de første to minuttene sier Hugh Grant "Fuck!" åtte ganger, samt "Fucketyfuck!" og "Bugger!". Ubekreftede brykter skal ha det til at det ble klippet i den sekvensen i den amerikansdke utgaven :fnise:

Hva er det med den filmen - jeg har aldri skjønt det :klø:

:sol:

Men jeg lar meg ikke lure -det er kaldt :fryser: Tok fram en litt varmere jakke i dag, den hadde åpenbart ikke vært i bruk siden 17. mai, så jeg tok av sløyfen før jeg gikk... :flagg::fnise:

:hoho:

"Dette vil vi ikke se menn i " -og så illustrerer de med et nærbilde av en godt utfylt mannlig tanga på toppen av hver side. :roll: De har helt rett -dette vil vi ikke se -så se å fjern det bildet!

Huff :fnise:

God formiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte selvfølgelig se - det manget en sånn elefanttruse med snabel og ører :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte selvfølgelig se - det manget en sånn elefanttruse med snabel og ører :skratte:

Kanskje artikkel-"forfatteren" gjerne vil se mannen i elefanttruse med snabel og ører.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg har ikke orket å klikke meg inn på den artikkelen enda jeg. Har ingen behov for å se like stygge (eller styggere, om det er mulig?) bilder som den på "forsiden." Ekkelt! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...