loffen Skrevet 17. september 2008 #1881 Del Skrevet 17. september 2008 *feil bok* Vurdere også tykkere dyne nå.. Eller en t-skjorte. Førøvrig kjøpte jeg jo nattkjole i sommer, som jeg brukte som strandkjole, fordi jeg trodde det var det. Den kan jeg kanskje bruke som nattkjole nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1882 Del Skrevet 17. september 2008 Det er nok vinterdyne-tid snart ja -i natt måtte jeg finne tepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 17. september 2008 #1883 Del Skrevet 17. september 2008 Kaldt her også, men det er litt sjarm i det da... Dessuten har jeg en særdeles varm mann i senga hvis det skulle bli for galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. september 2008 #1884 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Fem grader og vakkert måneskinn ute her nå... Endret 17. september 2008 av Inlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1885 Del Skrevet 18. september 2008 Kaldt her også, men det er litt sjarm i det da... Dessuten har jeg en særdeles varm mann i senga hvis det skulle bli for galt Dårlig med varme menn i sengen min, men jeg har nesten ubegrensede mengder varme tepper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 18. september 2008 #1886 Del Skrevet 18. september 2008 Men det virker med varme tepper også, dessuten syter de ikke over kalde tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. september 2008 #1887 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke snorker de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1888 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Musts i basisgarderoben Jeg lar meg alltid fascinere over artikler om alt jeg bare må ha -som regel mangler jeg mye... Basisgarderoben En vintage blomsterkjole Vintage er så vidt meg bekjent et annet ord for brukt -det er med andre ord ikke så viktig hvordan kjolen ser ut, så lenge den er brukt? :klø: Cardigans Jeg er litt usikker på hvor skillet mellom strikkejakke og cardigan går, men jeg har nok et variert utvalg... Jeans Eksisterer ikke i min verden Svarte, hudfargede og leopardfargede pumps Hudfargede og leopardmønstrede pumps et must?? En svart blazer eller drakt avhengig av hva man jobber med Ikke en nødvendighet i min jobb... Et par sølv- og et par gullsko Diggelo, diggelei... Gullsko har jeg hatt, mest fordi jeg hadde en gullspray og et par slitne svarte støvler, og fikk en lys ide om at de kunne kombineres. Men dette var før det var moderne, så da var det bare sært En clutch, en svart og en brun skinnveske Vesker uten rem er en uting Jeg har en brun skinnveske, den er eldre enn meg og var mammas -den var hverdagsvesken hennes da jeg var liten. En svart eller brun skinnjakke Aldri hatt, aldri hatt lyst på. Mange hull i min garderobe, altså. Men pussig nok klarer jeg å kle meg hver eneste dag likevel... *lurer på hvor mange som hadde blitt sjokkskadet om jeg stilte i svart drakt og leopardmønstrede pumps* Endret 18. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1889 Del Skrevet 18. september 2008 Men det virker med varme tepper også, dessuten syter de ikke over kalde tær! Ikke snorker de heller. Mange gode grunner til å være singel *bærer button med "En kvinne trenger en mann som en elg trenger hårnett"* Det irriterte meg forresten da jeg så "Jakten på kjærligheten" på mandag -jente ble spurt om hvorfor de trengte en mann og svarte ting som "tunge tak på gården". Da trenger du ikke en ektemann, men en gårdsarbeider... Strengt tatt trenger man ikke en mann -det er sikkert hyggelig og praktisk og mange andre gode grunner til at de er kjekke å ha i hus (og de er sikkert mer anvendelige enn leopardmønstrede pumps ), men "mann" står ikke blandt primærbehovene i behovspyramiden... *løfter på skjørtet -jepp, røde strømper i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 18. september 2008 #1890 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke snorker de heller. Sant! *bærer button med "En kvinne trenger en mann som en elg trenger hårnett"* De røde strømpene er på plass ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. september 2008 #1891 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg mangler visst mye, jeg også. Men det får bare være slik. Også leopardfargede sko, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 18. september 2008 #1892 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har sydd på leopardfuskepels på ulljakken min, holder det? *liker ikke leopardfargede sko* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1893 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg mangler visst mye, jeg også. Men det får bare være slik. Også leopardfargede sko, da? Har du ikke merket at du har et udekket behov der? Jeg har sydd på leopardfuskepels på ulljakken min, holder det? *liker ikke leopardfargede sko* Da har du mer leopard i garderoben enn jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 18. september 2008 #1894 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke en aldri så liten trekant engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1895 Del Skrevet 18. september 2008 Nope, absolutt ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2008 #1896 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis dere mangler leopardmønster, så kan dere stikke innom nabo'n og stjele den digre tøytigeren hans. Den gjør sikkert samme nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2008 #1897 Del Skrevet 18. september 2008 Tusen takk for hjelpa tidligere i dag forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1898 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hvis dere mangler leopardmønster, så kan dere stikke innom nabo'n og stjele den digre tøytigeren hans. Den gjør sikkert samme nytten. Har han en leopardmønstret tiger? Er du helt sikker på at det ikke er en... leopard? Endret 18. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2008 #1899 Del Skrevet 18. september 2008 Har han en leopardmønstret tiger? Er du helt sikker på at det ikke er en... leopard? Nei, den er tigerstripete, men kan sikkert brukes som juksepels likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1900 Del Skrevet 18. september 2008 Men hvis jeg bruker den som juksepels, blir jo tigeren en nakentiger, og det er vel kaldt på denne tiden av året? *redd for å få dyrebeskyttelsen på nakken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg